Friday 23 September 2016

第二胎大肚相@34週

一早已經決定要影大肚相,因為真係唔知自己會唔會再生!! 而且剛巧包包3歲生日,就當一年一度嘅family photo。

相隔3年,影相真係愈來愈貴。要找合適自己style,價錢又啱,又有期嘅,真係好難!! 而且我喜歡全包相片,最怕要我傷神揀相又extra唔知幾多錢。

今次揀左 jaymefoto,上fb search就會搵到。女攝影師,包化妝,包全部相片。

可惜包包呢日狀態超唔好。畢竟studio都係一個好悶嘅地方,我化妝又要時間,即使帶左好多玩具零食,包包都等到吽晒。結果family photo ok嘅好少,反而我自己獨照就好多。攝影師都係精於影孕媽媽多啲~

我影左3個造型

第一個



其實好多獨照,但唔放咁多啦~
包包已經唔耐煩
拿拿聲叫攝影師影佢先

自己帶左生日帽同蛋糕
但包包超唔合作
引極都唔笑呀


要爸媽出碼先得!



影影下又唔肯影
咁攝影師就話影下爸媽sweet相啦




第二個造型
有我fb嘅blog友已經見過
好喜歡,好有美感
其實影左好多,但太性感唔post太多啦 ^_^; 



第三個造型
貴婦look
包包又唔肯影,所以都係獨照多




上面嘅相都係未執架
幸好嗰時未係好肥
宜家已經肥左好多,12kg呀~

如無意外,細佬下星期就出世啦
上星期終於買晒bb野
已經好努力寫晒包包嘅blog
艾利絲將會潛水一排
(希望住院其間可以有時間喺度報喜!)










7 comments: