Monday 5 September 2016

2016暑假hea遊澳門三日兩夜 day 3


包包一向8點幾起身,所以我地都無去教鬧鐘
點知呢日一醒就已經9:30,即刻彈起身!!
因為呢日有重要野要買!

包包飲奶奶,個樣好明顯剛訓醒
佢隻陪訓兔,去親旅行都一定帶埋架
佢好似好鍾意訓酒店嘅床 :)
之後我地就打的去官也街嗰邊
老公話要食豬排

包包都食左燕窩達
仲有佢近來至愛凍檸茶!!


食到一半先記得影相
我食餐蛋麵,太熱無胃口


之後就去官也街買手信
6299話要薑糖
姑媽話要鳥結糖
我就鍾意蛋卷!
仲有買99指定嘅“垃圾草”!!!
咩黎?
我都唔知呀
99話用來整藥酒
澳門先有得買喎!!
我地買左一大袋呀
(又無影相)

天氣好熱呀
拿拿聲打的返銀河執野check out
最欣賞銀河有匙卡收集箱,放底就得,唔使去counter check out 架!

之後就打的去新開嘅新豪影play house
華納滿fun
(老公已經唔肯再坐shuttle bus :p)

都行左一段路先去到
啲名店靜到拍蚊!

電梯附近咁啱有卡通影相
包包見到佢地好開心呀
仲主動拖人手!


其實我本來唔打算入去,想慳一個大人錢
反正我都陪唔到包包玩嘛
但老公又話唔想我一個外面等
好在follow 微信有8折
3個人二百多元ok啦

車迷包一見到車車就勁開心!
雖然係星期一但都要排隊呀
媽媽我就幫佢排,等佢同爸爸玩其他
到差不多就call爸爸
結果玩左4次呀!





其實裡面好細,包包又唔夠高玩爬牆同跳樓機
黎呢度都係為左玩車
另外就有個類似迪士尼巴斯射槍嘅game
爸爸話包包好驚,啲3d公仔有啲嚇人

包包玩完出來見到我
就好似受左好大委屈咁流住兩行眼淚伏响我心口喊,嗰下真係好搞笑,爸爸話佢喺裡面都無喊,一見到媽媽就喊啦~

不過一玩車車就無事啦~
之後就去左一個bb啲嘅area玩
又玩左幾個字
包包鍾意跟住啲大佢少少嘅小朋友玩!




玩到唔捨得走呀
已經兩點幾,仲未食lunch 呢

走嘅時候見到兔仔,佢又好開心自己走埋去


貪方便揀左樓下嘅鼎泰豐
太餓快食又無影相!
包包愛小龍包
食物都幾好味
又有high chair

本來打算去影8字摩天輪
點知食完飯就完全忘記左!
直接去坐shuttle去氹仔碼頭!
(呢篇blog好少相呀)

包包一上船就訓左啦, very good!

總結
呢次雖然好hea, 但我地一家都好滿足
包包玩得好開心
老公又贏左錢
天氣又好好
下次去旅行唔知幾時囉~

3 comments:

  1. 澳門咁近#2 大少少就去得啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 太細去好攞命架,寧願唔去,哈哈

      Delete
  2. 3d公仔真係好真,南瓜仔有手遮住對眼,南瓜妹狂喊。

    ReplyDelete