Wednesday 14 September 2016

包包三歲 (4) : 同媽媽去街街

包包正日生日,媽媽我特別請假陪佢。
自己同老公生日都唔會請假,你話我幾錫包包呢!

因為仲係適應週,所以媽媽可以陪上堂!
Birthday boy 可以著便服,做一日主角。
但係學校無birthday party,只係會一齊唱生日歌。下面張相係學校影架!
 
返學最開心嘅係玩車! K1生活另外一篇再講。

適應週只返半日,回家一起午睡後,就出發出街街囉~

大個仔,坐地鐵可以自己do啦~
對於能夠自己do 入閘,包包真係覺得好開心,好似覺得自己好叻咁!

車迷包最鍾意玩車,所以媽媽我特別帶佢去愉景新城玩車,平日又少人又平啲!

下面呢隻車啱細啲嘅小朋友,但就好慢下,喺3樓



下面呢隻就啱大少少嘅,但個場都幾細,有啲悶


玩完車就去食麥當勞下午茶
宜家包包除了食薯條,還會食麥樂雞,但包類都係唔食。其實佢係鍾意麥樂雞嘅醬!


自己話要同duck duck影相



之後就去左playground 玩,呢個都係要畀錢架
但包包同啲小朋友玩得好開心,滑梯應該sir左幾十次




到爸爸放工,就去食dinner啦
去左3樓食上海菜,因為包包超愛小龍包,不過無影相

3樓另一邊勁多呢隻付費車仔
而且用八達通就得
真係燒唔少錢





後來發現其實架車唔郁,車迷包都一樣咁開心架,哈哈!


回家沖涼後包包已經無電,係咁二吹蠟燭就去訓覺囉~


我諗包包呢日應該好滿足了!!

 

5 comments:

  1. 諵B最鍾意入錢果度的綠色麵包車, 好彩佢唔鍾意架車郁唔使我地俾錢咋haha

    ReplyDelete
  2. 包包都好LIKE綠色麵包車!可能軚盤夠大呀

    ReplyDelete
  3. 舉手問問題,幾大開始坐巴士坐地鐵要do 八達通?i have no idea at all

    ReplyDelete