Monday 12 September 2016

包包三歲(3):媽媽感言

希望可以keep住每年寫一篇,留個回憶!

呢一年相比上一年又輕鬆左,包包大左,生活規律都已定,雖然食野都仲係麻麻煩煩,但麻煩嘅地方已經少好多。感恩包包身體頗健康,除了剛返學病左幾次,touchwood 近半年來都無乜病!

8-9點起床: 8安奶,唔食其他
10:00: 食少少麵包,一時時
12:00 lunch
2:00 午睡
4:00 tea
5:00 踩單車
7:30 晚飯
10:00 入房,睇書,傾計,訓覺

呢一年最開心嘅係包包識講多左,所以交流都多左,呢個年紀真係好得意好好玩。聽到個仔講媽咪我好鍾意你呀~ 我好錫你架! 我好掛住你,你快啲返啦! 我想攬住你呀! 真係甜到入心!

每晚陪訓時間特別sweet,指定要媽媽陪訓,講故事,唔畀爸爸講架! 睇完書就會話媽媽抱我,我就抱一抱佢,唱good night song 之後就放低佢關燈。自從識講嘅野多左,關燈後如果唔太眼訓,佢係會不斷講野。我就同佢review下嗰日做過咩,第二日又做咩咁,佢又問下問題,問問下通常我都不知不覺訓著,哈哈~ 如果眼訓,佢就會攬住我條頸,面貼面訓,又或者轉身,但拖住我隻手攬住佢訓。

呢一年可能返左n班,見多左世面,無之前咁怕醜。雖然都係勁痴媽媽,但人大左,少左無顧發脾氣,專注力都好左。性格都變得更明顯,慢熱,不愛說話,愛分享唔自私,愛整齊,但執著,唔鍾意人地搞亂佢嘅野,指定物件要放指定位置 (有少少強迫症咁!?!) ,愛乾淨,超愛車,愛唱歌但不愛跳舞不愛表演(即係只會在家唱歌),不愛畫畫。愛行路,不愛抱。總結來說算幾乖,唔難湊。

12月因姐姐放假,有幸做ftm三星期,說實在湊包唔難,反而係做家務難啲呢!

年初去左九州旅行,包包好enjoy,成日話要去日本! 8月去左澳門,又係玩得好開心。希望細佬生性,可以快啲再去旅行!

剛剛k1 開學了,同n班唔同學校,但包包比我想像中適應得快,媽媽真係好開心,覺得你好叻仔呢!

呢年最大改變,就係媽媽懷孕了,好快包包就會有個細佬! 包包“好似”幾鍾意細佬,因為佢平時都好喜歡bb,希望細佬出世都一樣啦~ 我明白一向痴媽嘅包包點都會有點吃醋,但希望呢個過程唔會太耐。爸爸媽媽都生於大家庭,好明白兄弟姐妹嘅重要,希望你倆相親相愛,長大後互相扶持,手足情深!

最後,媽媽永遠愛你!
 
 
K1 INTERVIEW
 
 
N1 開學
 
 
打醮
 
 
親子裝
 
 
OCEAN PARK
 
 
九州之旅
 
 
 
開心上學去
 
 
MOTHERS' DAY
 
 
坐西鐵
 
 
RAINING DAY
 
 
未夠高
 
 
FATHERS' DAY
 
 
N1表演
 
 
去MACAU
 
 
 
四眼包
 
 
父子裝
 
 
3歲BIRTHDAY!
 
 

重溫

8 comments:

  1. SWEET爆嘅包包
    睇得出兩母子好情深呀, 甜到漏

    ReplyDelete
  2. 包包三歲快樂呀, 真係好快就3歲啦...
    真係睇住佢出世睇住佢長大..哈哈!

    ReplyDelete
  3. 包包好sweet, 越大越叻仔!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講野無nam b咁叻
      但佢有時真係好嗲嗲豬架

      Delete
  4. 包包好可愛呀!
    加油呀媽媽💪🏻

    ReplyDelete