Tuesday 6 September 2016

2016 放暑假

包包人生嘅第一個暑假完左啦~

初初2日佢都無乜事
但之後就問我訓完覺覺要唔要返學?
解釋左佢知放暑假
但佢好明顯好悶
一日打5-8次電話畀我!! (叫姐姐幫佢打)

好在媽媽我都有幫佢報暑期班,一星期三堂
仲買左張八達通畀佢坐小巴自己do
佢都好enjoy上堂,但老師話佢好乖好靜

唔洗上堂嘅日子,天氣好就會畀佢上天台玩水


其實天堂有cover架,但呢個暑假佢黑左好多,就快黑過姐姐 XD

午睡後就落花園踩下單車或者玩電動車
我無畀姐姐帶佢出街

暑假其中一個節目就係去澳門玩左3日2夜
包包超開心呀~



去左表弟嘅生日會


暑假後變左四眼包


29週驚魂後,包爸嚴禁我粗勞
假日通常去婆婆度,又或者只係去行下商場
去下supermarket,包包一樣開心,因為有trolley坐!




最近瘋狂愛上車,包包嘅世界只有車車車!

只要拎住圓形嘅野就扮揸車

自己set左個架步扮揸車


去剪髮已經唔喊坐定定,好乖,個個讚佢叻


趁尾聲去荃灣廣場玩balance bike,其實屋企都有架micro,但佢就無乜興趣
呢日咁多小朋友一齊玩,佢又玩得好開心!




包包以前係驚呢啲入錢車車架
突然有一日唔驚,話媽咪我想玩!
小朋友真係估佢唔到!



我地決定買新sofa , 老公一直覺得舊嗰張唔舒服
包包非常enjoy揀sofa XD


佢話自己係小巴,車rabbit去元朗喎


包爸無啦啦買架貴野
Benz 消房搖控車!!
有聲有梯仲識噴水架!!


其實包包暑假咁悶
我都想佢快啲返學!
但佢學校9月2日先開學呀~

8 comments:

  1. 好多張相都有車呢個物件喺到。。。哈哈哈
    一日八次又真係幾多喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上午4次下午4次
      又成日問媽咪幾時返?

      Delete
  2. 四眼look好襯包包,帶眼鏡好好睇👍🏼

    ReplyDelete
  3. 鐘意車嘅男仔,你係無辦法阻止佢將所有圓型嘅嘢當軚盤㗎,kakaka...

    ReplyDelete
  4. 包包以前係驚呢啲入錢車車架 <-- ET 仔都係呀!! 又係突然呢排唔驚

    ReplyDelete