Thursday 22 September 2016

包包上k1囉


包包學校9月2日先開學,真係等到我頸都長呀~
K1包包由半日私校轉左全日制卷校。其實好怕佢掛住舊校,唔肯返新校呢! 好在呢間學校都係出名有愛心嘅學校!

第一日返學,媽媽請左假陪上堂,包包更係開心啦!



最開心係有好多車玩!

早上做早操時間
包包係阿呆
佢好內斂


玩遊戲,好cool唔答問題


Story time 好留心


Tea time時間
食得最慢,不過都有食晒
可以同寶品做同學仔,更加令包包加快適應


老師叫左家長出課室briefing
入返去時見到佢自己玩
好獨立




老師會因應小朋友適應力來決定返幾多小時
Day 4 係last一日可以有家長陪
咁啱包包生日媽媽我又請假陪佢
可以唔著校服
阿呆又唔做早操


呢日仲試下喺學校午飯
家長只可以喺課室外等
偷偷望佢,佢好似唔知自己做咩
只係乖乖自己飲水,無扭計無叫走
媽媽我好感動呀~


飲完水老師就帶小朋友去另一課室食飯
偷偷見到佢自己食
係食得最慢嗰一兩個
但都有添飯
放學時仲好開心咁話,媽媽我食晒啲飯呀~
媽媽我簡直超感動,眼淚喺眼中浪下浪

Day 6 老師話包包適應得好好
可以試下喺學校午睡!
呢個係我另一樣擔心嘅
因為包包喺屋企仲係食奶咀訓覺架
但估唔到佢第一日試就成功訓到!!!

Day 7 就試下食埋茶點3點先放學
當然無問題啦!

Day 8 包包已經可以返全日4:30 先放學啦~
有好多小朋友都因為未能適應還返緊半日呢

Day 11 包包還開始坐校車上學! 媽媽我早兩日已經同佢講左要坐nanny bus,又可能n班都係坐校車,所以佢完全無扭計超順利仲揮手bye bye

成個開學嘅過程都相當順利
真係估唔到包包咁叻仔
媽媽我真係 so proud of you!
包包仲話鍾意新學校多啲呢!
希望你呢3年都能夠開開心心上學去!


12 comments:

  1. 包包好叻仔呀, 開開心心上學去~
    媽媽可以放下心頭大石啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係放心晒,可以安心等細佬出世了

      Delete
  2. 包包一向都好叻仔, 唔會令媽媽失望呢!

    ReplyDelete
  3. 好叻仔呀!!!完全明白你嘅感動

    ReplyDelete
  4. 仲可以同朋友仔一齊返學更加開心!

    ReplyDelete
  5. 包包真係叻仔,咁快適應全日班!!

    ReplyDelete
  6. 包包真係叻仔,咁快適應全日班!!

    ReplyDelete