Monday 5 September 2016

2016暑假hea遊澳門三日兩夜 day 2

第二日,包包同平時一樣8點幾就醒左

我訓得好差,好眼訓呀~

媽媽梳洗,佢就飲奶奶同自己睇書


之後我地就落樓下食麥當勞早餐,包包愛吃熱香餅同飲橙汁


之後就上房換衫,天氣咁好,把握機會去玩水!!
帶上前一晚買嘅泳鏡,爸爸諗住教下佢游水,點知呢個包包鬧情緒,見到我喺池邊就係咁話驚驚!! 明明前一日都玩得好開心?!


結果玩左30分鐘就上房,激死人啦~

因此我都有好鬆動時間執野,因為我地會轉酒店! 爸爸就同包包沖涼換衫。

我地book左酒店樓下盛宴嘅lunch buffet,住客優惠hkd 171,見咁抵又近就去食,點知中伏!! 
食物選擇極少,連魚生都無,啲壽司係cheap到你唔會食。碗碟有水漬感覺污嘈。飲品區長期無杯提供!! 湯區無碗提供!! 甜品區無匙羹提供!! 下下要問waitor攞先有! 好多甜品放雪櫃,但個職員成日走開!! 個感覺真係好差,就算80蚊都唔會再食!!!!!

老公話第一次食buffet食唔飽!!
好在包包早上飲完奶再食麥當勞,到12點佢都唔太肚餓。所以佢只係食左少少飯,蛋糕同雪糕。


冷盆就係呢啲
另一碟係我嘅,171蚊就係食呢啲


食完就離開sheraton,去呢日住嘅銀河啦~
路過見到功夫熊貓
包包話:媽咪我想同panda影相
仲識對鏡頭笑,呢個仔影相愈來愈合作


金沙城係有shuttle bus去銀河
無黎一年,原來啲shuttle bus 變晒循環線!
一架大巴走幾間酒店
所以要人落車先有位上車
結果係等左好耐先上到車
明明好近嘅距離又坐左好耐(架車先去百老匯)
落車點又唔近check in counter
又要行一段路
星期日嘅銀河係超多人!!!
勁後悔唔坐的士喺正門落!!!

好在見我地有小朋友,銀河畀我地喺vip counter check in
好快就上房啦~


浴室有大玻璃窗,可落簾
包包見到媽咪喺另一邊佢覺得好神奇,哈哈


包包nap完之後
就去天浪陶園玩啦
落到去,嘩,啲人多到呢…
星期日下午喎
多人到沙灘椅都full晒!! 
睇來真係好多人暑假帶小朋友來


媽媽我只喺旁邊望佢地玩
因為無著泳衣係唔畀落水,會有人bi你
好好笑,會經常聽到bibi聲


水唔深,見到包包同爸爸玩得好開心
我好想同個仔影多啲相
其實我有著泳衣喺入面,於是就去除衫落水
點知我一出去,呢個包包就樹熊式攬住我
仲係咁話好驚! -_-”
明明3分鐘前仲玩得好開心?!
激死我啦
以後游水我都要收埋自己先得!


咁唯有返房沖涼啦
同酒店講左慶祝生日 :)
有蛋糕送,我地正正有點餓呢
(其實包包下個月先生日)


之後就慢慢行去百老匯大街食晚飯
其實都幾遠,行15分鐘左右
但等得shuttle 黎都差不多時間

呢日條街唔多人
好多車仔檔,幾得意


我地去左度小月
唔記得影相
食物幾好味但選擇無台灣店咁多
個魯肉飯好細個,但包包好鍾意食


好彩同朋友借左架pockit
行返銀河好攰呀~

本想食甜品,但個肚好脹
食唔到
之後就返酒店休息了

4 comments:

  1. 嘩,下午buffet 咁差!???我係晚上食,食物質素好好,但都係0服務囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係勁差!
      啲waitor係黑面架
      可能太多強國人啦

      Delete
  2. 下, 咁少野食, 免費就話無計, 要比錢真係連10蚊都唔想比呀!

    ReplyDelete