Friday 9 September 2016

包包大個仔之分房訓

包包一向同我地同房不同床,佢細細個就訓得麻麻,我都習慣半夜醒來拍下佢,有時甚至要抱佢。細佬就快出世,到時夜晚我會自己湊,始終唔放心工人湊,bb要訓bb床,半夜又會喊要食奶扭抱,唔想影響包包,所以包包要過隔離房同姐姐訓了。

一早買左張mcqueen床,仲有mcqueen床單同被!! 包包7月午睡開始,已訓左差不多一個月,佢都好鍾意張床! 爸爸一砌好佢就好興奮,話“張床我架!”




床架係淘寶買,因為當時搵美國代購無得單買床架,估唔到quality又ok,係要自己砌麻煩左老公,連運費先300蚊左右,另外喺海馬訂製左張厚床褥,700多元,quality都好好,包包訓得好舒服。

到左8月,要忍心一試了,其實真係好好好唔捨得,怕佢夜晚幅被,怕佢跌落床,怕佢發夢要媽媽但搵我唔到,怕姐姐掛住訓理唔到佢,等等等等……

但嗰期,一向好好嘅姐姐好似有心事,日日苦口苦面,唔食野仲呢埋喊,問佢咩事佢又唔講。有一朝早佢仲唔知醒,係佢幫我打工以來嘅第一次!! 試想咁嘅情況我又邊度放心交包包同佢同房呢??

因為咁,我又同老公傾,包爸一直怕我辛苦,一早就話要包包快啲去隔離房訓。呢日,我再提係咪真係要包包去隔離房訓? 講下講下仲喊左出來,我話寧願自己辛苦啲,不如兩個仔都同我地同房,我真係唔放心!!

老公話只係怕我辛苦,兩個仔都痴我就慘,如果我真係咁想,間房係可以放到兩張床仔。我都因此周圍問其他媽媽意見,當中好多都叫我放心畀包包同姐姐訓,畢竟包包已經大個,唔需要太擔心。特別鳴謝蛇仔媽安慰我,支持我呢個方案係possible嘅!!

當我一心諗住唔郁現狀,點知我姐姐又回復大好心情! 仲問我打算幾時搬包包過去佢房訓 (因為我之前同佢提過)。其實我姐姐一向好錫包包,也好細心。而且兩間房打對面,唔關實房門,如包包喊,我唔訓太淋都應該聽到。

適逢老公出trip,我就決定試下! (其後老公話女人嘅心真善變 :p)

我同包包講bb床爛左,然後叫姐姐(扮)掉左去,所以包包夜晚要訓mcqueen床啦~ 其後一星期,我就打地鋪,訓喺佢床仔隔離,等佢有安全感,知道媽媽喺附近! 如果老公喺到,佢一定唔會畀大肚嘅我打地鋪!

結果係非常成功,就算包包半夜醒,姐姐拍下佢就訓返。係有一次佢碌左落床係咁叫媽咪(有舖地墊其實唔痛),又有兩次半夜發惡夢要媽咪。但我會盡量早過佢起身,等佢訓醒嘅時候就見到我。間中又會過佢房訓一晚。




宜家真係安落晒呢~

8 comments:

  1. 哈哈, 我都好明你心情, 真係好唔捨得~~~
    所以我都未買床俾大爺訓隔離房..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係架,但係分房訓係最好嘅方案。好在包包順利過渡!

      Delete
  2. 我都煩惱緊呢個問題, 諵B開到口話唔肯自己瞓, 要再諗下點安排~~
    可唔可以問你床仔的淘寶link呀?^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我fb pm你吖,宜家唔知點解copy唔到條link呀

      Delete
  3. 包包幾好呀,我都未分房... 屋企個layout 唔work, sigh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來都打算兩個仔兩張床跟我地同房,如果真係咁set up其實都好迫
      但又好sweet!
      最緊要媽媽handle到 :p

      Delete
  4. 包包好叻叻呀, 包媽可以放心喇
    打地鋪就唔好喇, 地吓濕氣重呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見你之前有留言,唔見左嘅??
      宜家無啦,係頭一星期
      為了個仔,唔緊要啦~
      所以老公喺度佢係唔會畀我打地鋪架

      Delete