Friday 16 September 2016

36週

純粹為自己作個紀錄,寫下感受

還有不到一個月細佬就要出世了。現在肚腩已經好大個,好墮,行得耐企得耐都覺得辛苦。醫生話bb差不多6磅了。

濕疹又返來搵我,但到尾聲,我也懶得戒口,想bb多啲營養,戒奶蛋牛係無可能,身痕加埋去夜尿,所以訓得麻麻。

最近好忙碌,因為包包開學同生日,kill左我唔少細胞。所以最近喺咁blog 包包嘅野,怕唔夠時間。

返工也非常忙碌,好多野想預先做好,怕bb 早左出來無人做。

也要去想想同research一下包包嘅興趣班,好多野諗,我好想包包學得開心,但又明白呢個世代,英文班係必需,仲有好多興趣班,唔知點揀。

細佬快出世,除了包包留下嘅物資,我咩都未買,36週嘅我真係只係想住大仔包包。踏入9月,要好好準備了。

心裡面全部都想著兩個仔,身心俱疲。

昨晚如嘗要食宵夜先訓,但發現屋企無晒野食,因為2星期無去超市入貨。家裡就只有2個印尼撈麵。諗住去訓算數。入房後,老公問我有咩禮物想要,話知道我佗b辛苦。嗰刻完全腦海空白唔知想要咩,好耐無買過野畀自己。

明知唔健康,但太餓於是起身煮麵。好想飲凍檸檬茶,但又知對濕疹唔好,找來包包嘅juice 頂一頂。

望住碗麵,無啦啦流眼淚喊起來。
可能係辛苦得濟,可能係太多憂慮……
也覺得…… 唔知幾時已經將自己放到好後好後,艾利絲去左邊? 幾時先可以搵返自己?

抹一抹眼淚,快手食完碗麵。然後同自己講,挨多幾年就會舒服好多,要堅強。

做媽媽嘅就會明白,為母則強。

18 comments:

  1. 傻妹,唔駛太多憂慮,無野係解決唔到,平常心去睇!!

    你睇呢度既bloggers(特別係一湊兩既ftm),個個都健在,開開心心!

    加油,期待你分享開心事!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻...一湊二FTM揮手區,仲未被消失仲偷到時間寫blog﹗

      Delete
    2. 真心欣賞兩位!!仲有時間寫blog,希望我自己都做到!

      Delete
    3. Yeah, 一湊二 FTM 揮手!我都仲健在,仲有時間睇 blog,嘻嘻。

      Delete
  2. 完全明白😊
    當見住小寶貝一天一天長大, 一切都值得😉
    支持你呀! fighting 💪🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝apple!
      可能有少少產前憂慮……

      Delete
    2. 你已經做得好好, 好叻叻!😉
      放鬆心情, 期待新生命來臨😍

      Delete
  3. 睇到我睇濕濕, 陰公豬.......
    感同身受啦, 我已經完全冇咗自己好耐喇, 但望見兩隻化骨龍又堅强起來
    包爸好好呀, 有咗小朋友都不忘老婆辛苦, 又牢記老婆辛勞, 我屋企嗰個? 頭先先打嚟問我點解成個LONG WEEKEND 個仔本手册未簽呀, 俾我丙佢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包爸好好,佢依然錫我多過個仔,但我就嚴佢唔太理個仔囉
      做女人就係咁,為左小朋友心甘命抵
      我睇到你地既留言,我又眼濕濕啦 >.<

      Delete
  4. 兩個仔上心之餘都要記得自己呀, 得閒俾D FREE TIME自己行下街買下野獎勵自己, 細佬出世後仲困身, 要加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係完全無FREE TIME...
      成日都想陪個仔...

      Delete
  5. 放鬆啲,你已經做得好好,船到橋頭自然直,雖然阿妹出世前我都有同樣嘅情緒,不過事實證明我仲健在,辛苦頭兩個月習慣咗就得㗎啦!加油!

    而且你有咁可愛嘅包包同咁錫你嘅包爸喺後面撐住,唔使怕喎俾啲信心自己,大家都期待細佬嘅來臨㗎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之前個留言唔知點解無咗,所以留多次啦,嘻⋯

      Delete
    2. 我見到個EMAIL架?!唔知點解無咗...
      多謝IVY,我睇到你地既留言,我又眼濕濕啦 >.<

      Delete
  6. 呢個topic 我無得出聲,只可以講,加油,唔好考慮太多未來,珍惜當下,小朋友都大太快~

    ReplyDelete
  7. 加油啊!一開始係辛苦啲,不過好快會適應倒㗎啦!

    ReplyDelete
  8. 加油啊!一開始係辛苦啲,不過好快會適應倒㗎啦!

    ReplyDelete