Tuesday 20 September 2016

包包三歲(5): 生日禮物

小朋友愈大愈難買生日禮物,特別係本來已經好多玩具嘅包包!

我好開心,好多人送禮物前都有問過佢媽媽我! 所以好多都好啱用啱玩! 今年包包有幾樣好正嘅禮物!

紅色跑車

雖然住村屋,但一直忍手唔買四輪電動車,原因係同住嘅表姐仔已經有。可惜呢個表姐自私又吃醋,經過唔願意畀包包玩,但我基於環保以及儲存空間,一直想兩表姐弟一齊玩一架就算。而且半年前都淘左架細細電單車畀包包玩下。近兩個月,包包瘋狂地愛上車,每次去玩付費嘅電動車佢都超開心,而且不得不承認包包對駕車頗有天份,相比好多大過佢嘅小朋友玩得更好。

爺爺嫲嫲愛孫心切,一早已經話要買一架電動車畀包包,就趁包包3歲時買了! 包包喜歡到不得了! 而且駕車真的似模似樣呢~




包包士多

又一大型玩具! 但呢個士多仔真係幾得意!
附帶嘅收銀機一般,換上了家裡的兩個,其中一個就係巧虎玩具。可以用積分卡又可以碌卡,有trolley,product又多,個個小朋友一來我家都立即愛上!


積分卡


Credit card


入袋



下次再黎幫襯吖!


小達人點讀筆

雖然係淘寶貨,但我非常滿意。禮盒裝幾靚。


附送兩本歌集,包包好鍾意。
The wheels on the bus 無限loop
仲有label可自己錄,自製點讀書。希望坐月時有時間自製。


仲有好多其他禮物
個篋係包包自己request 架
直升機,thomas書,衫褲,利是
真係好多謝家人朋友!




6 comments:

  1. 包包好幸福呀,有咁多生日禮物,最開心就係遲D有個細佬陪自己呢 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包真係超幸福!!如果我細個都有就好啦~

      Delete
  2. 個士多仔好正呀,Little Tikes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 似係淘寶貨,香港買little tikes超貴呢

      Delete
  3. 包包好幸福呀,好多禮物,第時弟弟出世後,大D 就可以兩兄弟一起玩了 ^^

    ReplyDelete
  4. 點讀筆真係好好用呀, 我仔仔而家小學都仲用緊~

    ReplyDelete