Tuesday 11 October 2016

細佬出世了!


Hello,大家好!
我9月28日出世啦,2.9kg,
重過哥哥0.05kg, haha。

你地話我同哥哥似唔似呀?
好多人都話好似呀
但媽媽話睇真啲其實唔太似,
因為我無哥哥咁包架!

我乳名叫Momo,媽媽話因為我好多頭髮,仲有少少攣毛呢! 
不過最多人叫我“細佬”,因為我有個好錫我嘅Chase哥哥! 



△ DAY 1 未收水嘅momo


△ DAY 2 收左少少水,面仔都尖返啲。

我會努力,食完就訓,訓完就食! 
辛苦晒媽媽啦~
媽媽話要照顧我
所以要遲啲先update到blog啦

15 comments:

  1. 恭喜晒呀包包MOMO媽~

    好長呀IRIS而家個TITLE..哈哈!!!

    ReplyDelete
  2. 恭喜晒
    細佬超可愛, 好粉嫩呀

    ReplyDelete
  3. momo好可愛呀,歡迎你唷 ^^
    Iris 休息多d呀 ^^

    ReplyDelete
  4. Hello momo!!!你第一眼望落都係似媽媽即係都似哥哥呀﹗哈哈...
    媽媽要好好坐月呀﹗休息多D﹗

    ReplyDelete
  5. 恭喜包媽!細佬勁似包包呀!
    包媽要好好休息呀:)

    ReplyDelete
  6. 初生細佬好可愛呀! 媽媽儘量休息多D啦!

    ReplyDelete
  7. 恭喜呀!第一張相一睇似媽媽!
    Iris 好好休息!:)

    ReplyDelete
  8. Cute cute momo!同哥哥都好似呀~~

    ReplyDelete
  9. 包包 & MOMO 2個乳名很可愛呀!

    ReplyDelete