Monday 5 September 2016

2016暑假hea遊澳門三日兩夜 day 1

因為個肚鑼咁大,唔方便坐飛機,唯有去澳門玩下當去左旅行啦~包包放暑假也實在太悶,早幾日已經同佢講話坐船船去澳門,佢都好期待!

我地坐10:30船,喺尖沙咀上船,對於住元朗嘅我地都算方便。包爸已講明唔畀我太操勞,所以呢個trip真係好hea架……

去到碼頭買埋麥當勞早餐就上船啦~
其實包包已經第三次去澳門,但佢好明顯係唔記得嘅!上到船,食少少野,玩下車仔


開始時都好興奮


半小時後就開始唔耐煩
問左十萬次媽咪到未?


終於到啦
我地一落船就坐的士去科學館玩

去locker放下行李先
係免費架,真細心!
Locker旁有個免費嘅遊戲區
但都幾多小朋友!


去之前做左功課,包包年紀仲細,底層嗰啲會啱佢玩多啲,所以我地由下而上咁玩

必玩嘅係扮地盆工人,但人太多要攞籌,45分鐘後先到我地

我地就隨便周圍玩下
包包好開心,周圍走,快到我都影唔到相


另一個必玩嘅就係玩水啦,我都帶定spare衫畀包包
但呢日有幾個好曳嘅小朋友,唔單只包包濕,連爸爸都濕,又攞晒啲波唔畀人玩,老公又怕我滑到,所以急急玩左一陣就去另一層



車迷包見到有模擬駕駛即雙眼發光
雖然佢人仔細細但有板有眼架



夠鐘就去扮地盆工人啦


包包呢個look真係好可愛!


佢最鍾意就係呢道閘


其實包包喺屋企成日同爸爸拎住碌棍扮停車場道閘架,一個做閘一個做車,攞埋八達通扮入閘!

呢日佢做operator個位玩到唔捨得走
(其實真係唔明開閘有咩好玩 XD)


爸爸就梗係要陪玩啦~
睇到佢地玩我都覺得好搞笑!


之後就繼續上去
話說包包要weewee,但只有地下有toilet,所以去完toilet又要行斜路上返去 (是日lift停用)
所以小朋友最好去完toilet先開始玩啦~

慈父不忍愛子行得咁辛苦就抱佢行 XD


又一模擬駕駛
呢個難小小要轉波
要爸爸陪玩


有個唔識嘅小朋友自己坐左喺旁邊?!


要一讚包包好有耐性排隊
雖然佢有講媽咪我好想玩
但我話要排隊佢都好合作
但前面一啲講普通話嘅人,玩完又玩完全無視咁多人排隊!! 我走上前大大聲話點解玩咁多次架? 好多小朋友排緊隊,佢地先停止咋!
呢類人真係唔話唔得架!!


之後就周圍玩下
其實包包好多都唔明白
希望下年佢大啲再來
我地hea 玩都玩左兩個鐘

大家都餓
去左館內唯一餐廳麥當勞
麥當勞係閘外架,所以出左閘就無得入返去玩

包包有薯條食,勁開心
我好衰架,好少畀佢食,佢咁大個應該食左無5次,但去旅行就放縱啲啦


但佢呢,淨係食薯條,包同麥樂雞都唔肯食!!


呢間麥當勞個view好正呀~


慈父仲主動問包包食唔食雪糕!
老公對住個仔就心軟!
可惜食開hd嘅包包食左幾啖就唔食
我仔食野真係好煩架


館外有隻大嘅 dinosaur
嗰座金色building 就係金沙酒店
好多人會行過去坐酒店shuttle bus
但係烈日當空,我地選擇坐的士
好在星期六下午,等左15分鐘就有的士


呢晚我地住sheraton, 因為平
暑假weekend嘅rate真係好貴


包包nap完叉電後,就去泳池游水啦~


媽媽我無落水,包包同爸爸玩
喺淺水區好開心



我行開休息上網
爸爸就同佢去深水區玩
果然無我喺度包包大膽好多呢!
平時我喺度佢一定瓜瓜嘈架


房望出去嘅景
新豪影同下個月開幕嘅巴黎人


玩完水上房沖涼就去食晚飯啦
我地只留喺酒店商場
我地次次住呢間酒店都黎桃園
因為佢個楊州炒飯好好味!
而且價錢合理又坐得舒服




因為較早食飯,食完就上頂樓玩具店行下
假車都咁開心!


爸爸找來呢架購物車,呢個傻豬幾開心!


包包唔會扭買玩具
反而係爸爸買左個泳鏡畀包包

去完weewee等爸爸
我仔真係好可愛,嘻嘻


可能太早食飯,臨訓要飲奶
幾爽!
之後就換衫刷牙訓覺


包包訓得好好呀
我就訓得好差,床褥好淋
老公落去玩兩手
贏左呢個trip嘅旅費
個天對我地真好 XD





6 comments:

  1. 哩期幾間新酒店既兒童天地好吸引

    ReplyDelete
  2. 包包同蛇仔明興趣係一模一樣呀, 車啦, 同埋扮維修工人!
    好似好好玩咁, 心思思中添

    ReplyDelete
  3. 澳門既科學館真係幾好玩!

    出左去唔俾入館!?點解我妹夫可以既!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我買飛嗰時佢話只可入一次,可能門口個實q畀佢入返??

      Delete