Monday 12 September 2016

包包三歲(2):Mcqueen Birthday Party

同上兩年一樣
都係同屋企人喺屋企搞個小型home party
今年主題係mcqueen
車迷包至愛!

早幾日已經同包包講左星期六開party
佢十分期待
問佢請邊個黎仲好認真咁諗呢~
McQueen蛋糕都係佢request架

淘寶搵到好多現成佈置,慳返唔少功夫

前一日請左假陪包包開學,所以有多半日時間準備! 

到party當日,爸爸早上帶佢上英文班再去攞蛋糕,我就有成朝時間煮野食,無包包阻住,時間好好用!

呢日party一點開始,怕大家肚餓所以煮多左野食。其實我鍾意煮野食架但好少煮 :p

去相

Double chocolate mousse
前一晚整定
好快就畀小朋友掃晒


V仔整嘅mini donut
都係前一日整定


怕大家唔飽,整左吞拿魚粟米蛋沙律三文治
益力多都有扮下靚


小朋友至愛菠蘿腸仔



Sausage & cheese roll
呢個易整又好味
好受歡迎


Bacon, mushroom, onion, cheese spaghetti
煮完焗一焗,老公話好味過餐廳食嗰啲呢


我最拿手嘅new york cheese cake
包包同老公至愛


蜜糖雞翼,炒烏冬
烏冬成為包包主食
估唔到佢咁鍾意


鮮果沙律
有一半係前一晚預備好
易出水嘅生果就嗰朝先加落去


當然仲有mcqueen 蛋糕
包包見到開心到不得了!
 
 
最後除了意粉同三文治, 全部清晒 ~



一點幾先開始,包包開始眼訓有點呆
但對住表哥表姐
都挨到四點幾先訓



好錫包包嘅細姑媽


我娘家家人


三姑媽一家


吹蠟燭啦


好鍾意呢幾張連環相





表哥表姐

 
D 相全部偏暗, 希望我有時間執執佢
(唔知幾時有???)

準備左個小遊戲
好似pinata
但係拉繩版

Oh 唔中



表哥中左
好多糖呀~






媽咪我執到兩粒呀



婆婆


好多波波


 

包包超鍾意嘅款bibi







好開心圓滿嘅一日

後感
雖然忙左兩日,好攰好攰
但睇返啲相都覺得好值得
下年有細佬,唔知仲有無心機時間去搞生日會
包包,希望你喜歡媽媽為你安排嘅一切!

重溫
包包兩歲(2):Puppy Birthday Party


包包一歲(1) : rainbow birthday party

11 comments:

  1. 生日快樂呀包包, 祝你快高長大, 身體健康
    包媽好勁呀, 啲嘢食全部都睇都我流晒口水喇

    ReplyDelete
  2. 包包生日快樂!
    好犀利呀自己準備咁多食物~~

    ReplyDelete
  3. IRIS 你好勁呀! 一個人整咁多野食!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都係啲簡單食物咋,太難嘅我唔識架

      Delete
  4. 媽媽好勁呀,頂住個大肚子仲整到咁多野食~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都係啲簡單食物咋
      係企左喺廚房一日真係好攰

      Delete
  5. 包包生日快樂呀!
    你好煮得呀,睇到我流晒口水!

    ReplyDelete