Monday 5 September 2016

Like father like son

媽媽個肚愈來愈大,就愈難陪包包玩
包包係個痴媽b,由細到大都好鍾意媽媽,好多時都要媽唔要爸,搞到爸爸好無癮! 但宜家媽媽個肚大左,行得慢左,成日都要坐,包包就轉移同爸爸玩,父子感情增進不少呢! 爸爸仲好冧,明明以前有人話唔好寵壞個仔,但自己就變左yes daddy,主動話抱佢,又問包包食唔食雪糕,買玩具更加唔手軟,哼~
所以我要好好記錄下父子嘅溫馨時刻!
▽ 呢幾張雖然係舊相,但兩父子平日都成日一齊踩單車架


包: 爸爸我想要呢個
爸: 你錫我一啖先啦

▽ 包包話要氹爸爸訓覺

▽ 4眼父子

▽ 扮訓覺

▽ 屋企有呢隻單車,係咪好溫馨呢?!

▽ 佢地最鍾意玩停車場入閘



▽ 父子裝

▽ 有雪糕食開心得佢

▽ dessert time

▽ 一齊午睡

▽ 玩games

▽ 扮鬼臉

▽ 玩火車
我會話媽媽唔識砌呀,你叫爸爸啦,呵呵~
▽ 游水水

▽ story time

▽ 包包新眼鏡,佢話同爸爸一樣要黑色

相信包包愈大,就會愈愛同爸爸玩
癡媽b應該好快唔癡媽媽了 ~_~

10 comments:

  1. sweet~ 都好架,你2 號出0黎會少左時間俾包包,咁爸爸補上就good fit 啦~

    ReplyDelete
  2. 你宜家慢慢將包包轉移畀爸爸,到細佬出世時你就會輕鬆好多㗎啦﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 暫時未轉移到,沖涼訓覺扭計都係要媽媽

      Delete
  3. 玩停車場張相我笑咗, 因為包爸個樣好無奈, HAHAHAHA
    訓練佢痴爸爸係好事呀, 如果唔係第日兩個仔都痴住你你就周身唔得閒喇

    ReplyDelete
  4. 父子裝好得喎! 兩父子咁好感情,遲啲專心照顧bb,爸爸照顧哥哥

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望爸爸得啦~
      但爸爸只限於玩方面咋

      Delete
  5. 見到D相都FEEL到佢地2個好SWEET~!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 玩嗰時係好sweet,訓覺沖涼都係要媽媽

      Delete