Tuesday 4 November 2014

包包病左!

13個月大嘅包包從未病過,終於失守了(>﹏<)
近排天氣咁好都無得去街街(>_<)

上上個星期五,包包開始有少少鼻水,但真係好少,食左四次保嬰丹就好左,我仲大讚包包身體好(果然係唔讚得)。但為了心安,都帶左佢去睇醫生,諗住攞定啲藥喺屋企。

點知上星期四朝早包包開始咳,下午姐姐話佢咳多左,仲好多痰!由於上一次睇醫生包包無咳,所以無畀咳水。我即刻提早返屋企同佢睇醫生!

包包除了咳,都仍然精靈活潑,去睇醫生當去街街,不知幾開心!返屋企仲古靈精怪呢!




但係嗰晚開始包包訓覺成日咳醒,而且真係好多痰令佢好辛苦。西藥有止咳藥同化痰藥但食左好似無用咁!上網search,同6299大力推薦,買左余仁生嘅猴棗未,因為猴棗未太貴,成$200一支,只係買兩支試下,另外再買猴棗化痰散$48兩支比較下。

就係咁我已經使左成千銀。但只要包包好,幾錢都唔緊要呀!




可惜包包愈來愈嚴重,星期日除了咳仲多左鼻水!仲病到無晒胃口同嘔!星期六日夜晚仲唔肯訓覺,係咁喊,好似好辛苦咁,唔知佢喊咩,見到佢咁慘惨,我都喊埋一份(>_<)

但佢淨係要我,唔要papa,抱到手斷我都繼續抱佢,mama見到你咁好心痛!半夜又咳醒幾次,要我抱抱先訓得返,又要飲返夜奶。

其實余仁生嗰啲有令佢好啲啲啲啲,但我地只係朝早空肚餵一次,下午同夜晚都係食西藥(醫生話相隔六個鐘就可以)。西藥就真係完全無用囉!尋日星期一一早我就拎假同包包去睇多次醫生,醫生話唔係氣官炎,話唔使擔心,包包仍然好活潑喎!又話佢咳唔嚴重喎(你聽唔到佢咳唔知啫)!換左另一啲藥,希望有用啦~

睇醫生時都好精神……


我又去余仁生買多啲猴棗末同散,好似中藥真係有用啲,但我又唔敢畀包包食太多。而且包包食西藥都乖(雖然個樣變晒),但中藥就好抗拒,令到我好矛盾。。。

包包豬,你要快啲好返呀!

17 comments:

  1. 妹妹又係食西藥食好多次都無好轉...我諗西藥都係唔太岩d咁細嘅bb食~

    ReplyDelete
  2. 希望包包好快無事呀! 近排轉天氣諵B都病左...
    不過諵B由細到大睇醫生的次數都唔少, 我已經慣左, 反而有D駕輕就熟...
    包包瞓覺喊係因為鼻塞呀, 諵B都係咁, 佢地一瞓低抖唔到氣唔舒服所以喊呀, 我會幫佢吸鼻涕、搽薄荷膏, 佢會舒服番D架
    嘔好大可能係有好多痰佢唔舒服, 一食野或飲奶就一次過嘔出黎, 其實仲好呀, 嘔完會舒服同快D好
    可能呢個醫生D藥同包包唔夾所以無咩效, 我都係睇兒科專科開的藥先得, 普通家庭醫生無效

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你詳細分析呀,我第一次好迷惘。我有幫佢噴生理鹽水通鼻同用綿花清潔鼻孔,但佢唔畀我吸鼻呀,我諗緊好唔好買但電動嘅吸鼻器?幸好包包啲鼻水唔係太多(咪講)。係喎上年跟媽媽會團購左薄荷膏,差啲唔記得,等我都攞出來畀包包用先!
      我老公都話嘔啲痰出來仲好,但眼見佢飲奶飲得少,食粥仔又成餐嘔返出來,成朝都無野落肚,真係好惨惨豬。病左兩日已經瘦晒!
      我已經搵個兒科醫生仲幾出名嘅,可能醫生眼中包包真係唔算嚴重,所以開啲藥藥性唔係好強

      Delete
    2. 我用普通吸鼻器, 話玩遊戲氹佢先俾我吸, 不過吸得好少, 我都有諗過買電動, 但又怕買番黎無用呀, 如果包包唔肯吸鼻, 我諗電動佢都未必肯俾你擺入去~
      薄荷膏幾有用, 諵b好鍾意聞佢隻味, 搽完個人會平靜d
      病一病真係好慘, 平時好為食的諵b呢排病都食少左好多, 連粥仔都吐番出黎...
      包包好快會好番喇!

      Delete
  3. 大家保重呀! 包包快啲好返喇

    ReplyDelete
  4. 而家D 天氣真係好易令小朋友病, 同埋病埋睇幾次醫生都未必好, 真係擔心死人呀!!
    放心啦, 中西合壁, 包包好快好返

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,睇幾次醫生都唔好,又諗緊好唔好再睇多次醫生

      Delete
  5. 唉,希望包包快d 好番啦,巨龍前幾日都病左,好在喺麻麻照顧下已經七七八八了,唉...bb 生病,父母 / caretaker 就最擔心呢...... ><"""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉我呢幾晚都無覺好訓呀~仲要返工……

      Delete
  6. 小朋友病病,其實媽咪最辛苦!
    ET 仔早排都係,又係唔俾我吸鼻,唯有搽多D 薄荷膏...
    祝包包快D 好返!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我辛苦啲唔緊要,最緊要包包快啲好,但好似無咩進展

      Delete
  7. 陰公豬呀, 細路病病時係會嗲啲架, 呢啲時候我會多啲hug hug 佢, 等佢有啲安全感
    余仁生猴棗散我都有俾蛇仔明食過, 但個人經驗, 病初起時食, 反而會帶起更多痰, 我估計 (only 我估計咋) 係個葯會將啲痰帶起, 等患者可以咳出嚟, 但咁細個bb 唔識吐痰..........所以試過兩次都係咁, 我就反而係bb 差唔多好返, 有痰未清, 先食猴棗散
    同埋bb 咳時係會容易嘔, 因為咳嗽時吸入空氣, 一吓回唔到就會嘔, 所以食奶要唔好一次咁大支, 同埋其實佢哋會嘔啲痰出嚟, 所以都唔係壞事
    半夜喊, 好多時係鼻塞, 或喉嚨痛, 珮夫人有隻小兒鼻塞貼, 係隔住衫仔貼喺心口, 我覺得都幾好, 你可以一試, 反而吸鼻我冇試過, 我怕自己會唔小心弄傷bb, 睇西醫曾經處方過滴鼻葯水, 但我冇用, 因為我覺得bb 皮膚所有嘢都咁幼嫩, 唔敢太多的刺激
    包包仲好萌好精靈, 打咗呢仗抵抗力會加強架喇, 加油~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 人地話猴棗末會化左啲痰痾返出來喎,食左4支(8舊水呀)都仲有痰。由於荷包乾塘所以依家畀猴棗散,你咁講或者我停一停先。包包最主要係咳同多痰,好在鼻水唔算多。佢夜晚會咳醒,尋晚又咳到嘔…… 包包依家已經飲好少奶,每次4安左右ja,所以唔使分兩次飲。99煲左啲陳皮水,我用來開奶(因包包唔肯飲),包包好似咳少左啲啲…… 但已經咳左成個星期啦… 仲未好,我都唔知點好,係咪應該睇第二個醫生?

      Delete
  8. 其實中藥都係藥。。仲要係成藥, 我都唔太敢買。
    希望包包快啲好番啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都知成藥唔太好,但包包啲痰實在係西藥攪唔掂,6299又大讚有用係咁叫我買黎試話200蚊支緊係有用先咁貴。愛子心切唯有試下,又的確有啲啲用。我只想包包快啲好

      Delete