Thursday 6 November 2014

第一次N班interview

包包係細b,我apply左幾間學校so far只得一間有得in…… 包包只有13個月大,而且比較"有個性",所以我都無咩期望,有人收就讀,無人收就上playgroup啦~

呢間係元朗一間國際幼兒園,星期六當日早了10分鐘去到已經見到長長人龍!



當日又熱又晒,包包又有點唔舒服,所以就由papa同佢去supermarket行下,我就排隊登記。papa影嘅呢幾張相,包包真係好得意,因為個頭好大,因為件shirt太細件啦!我都唔為意,原來包包已經唔啱著啦.....









之後入學校啦,嘩,可以用人山人海黎形容!多人到呢…… 包包一直都好乖咁喺playground玩,又有去music room聽歌,去到waiting room 仲好乖咁自己坐喺度玩玩具。



點估到佢interview時會咁………………

入到interview room, 有個net同包包玩,但包包唔太彩佢因為包包係唔鍾意玩公仔嘅。好快就in一個講廣東話嘅miss...

一開始包包已經唔肯自己坐(>﹏<)

咁我就抱佢啦,但miss問佢可唔可以自己坐,我又再試下,點知包包直情想走佬,要我即刻捉住佢!最後都係要我抱住……

第一樣:玩一個㩒制嘅玩具,包包毫無興趣,又想走佬,miss 就教佢玩,佢就係咁二㩒左兩下。miss叫佢扭個紅色嘅制,當然包包唔識聽所以無跟住做。

第二樣:miss打開本書叫佢指狗狗出來。包包係識dog dog 同貓貓嘅,但佢無指到仲想close本書!

第三樣:入形狀,係我幫左少少嘅情況下成功入晒四個形狀

第四樣:miss畀個玩具佢叫佢畀返佢,都做到

第五樣:miss 送個玩具畀包包,包包當然唔識謝謝,佢望一望就畀我左我,又唔肯自己拎

走時有bye bye, 仲同其他miss bye bye

後感:
其實都有少少失望架,不過同自己講包包仲細,算係咁啦~而且pn真係無壓力。反而我有自我檢討,因為in嘅過程我好緊張,成日好想好想包包做到,又不自覺去幫佢。到走時又要拖佢又要拎袋同拎個禮物,好呢hea。希望如果再有interview 時可以做好啲。包包加油,mama都要加油!

14 comments:

  1. 包包媽咪, 放開d , 會輕鬆好多! 講真包包只係一個13個月大的小朋友, 讓佢自由發揮會更加好!
    不要理會成功與否,只當係一個經驗, 否則你自己會好唔開心的!!
    加油呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,我一向係緊張大師,成日同自己講放鬆啲都做唔到,我會努力學會放鬆!

      Delete
  2. 我覺得包包OK喎, 入到形狀, 肯俾野老師又識bye bye, 人地話in n班唔係考識唔識, 反而係睇小朋友反應, 同埋家長盡量俾小朋友自己試下做先, 唔得家長先再幫佢, 我都好緊張架, 成日叫自己放鬆d, 而家都係抱住平常心去in
    上次in一間諵b發忟憎又坐唔定, 打定輸數點知啱啱收到話收佢呀, 簡直喜出望外, 雖然唔係最心儀但個心定好多~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知呀,我好自然就去幫佢,我都知唔好,今次之後我真係要忍手忍手,我都要檢討。已經成日同自己講唔好緊張…… 包包最大問題係坐唔定,想好好train下佢但佢近排病緊脾氣又唔好……

      Delete
    2. 一開始就唔肯坐真係扣晒分架

      Delete
  3. 唔好咁緊張啦mama, 包包feel到架! 下次再努力. 何況呢間都唔一定唔得 (我地局外人係唔會明白學校既收生準則...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,我知道了,我要放鬆放鬆!

      Delete
  4. 包包已經好叻仔,畢竟佢只有一歲一個月

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實佢喺屋企玩時我覺得佢好叻架!

      Delete
  5. 又忍唔住狂番睇........包包真係好可愛~~~~

    上星期蛇仔明都去咗人生第一次interview, 我堅係零準備, 我都唔緊張, 講到底呢啲所謂"面試"係潮流所趨, 係現今香港扭曲晒嘅教育制度下嘅產業, 好似啲學校要in 多幾in 先夠矜貴咁
    講真, 一個未夠兩歲嘅小朋友, 頂盡半小時的面試, 會見到啲乜? 我覺得講到尾, 都係眼緣, 同可能有啲學校會考慮父母職業
    包包咁可愛, 實有學校收, 放心啦包媽

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最慘包包係細b,連in嘅機會都好少……
      算啦,等個天安排

      Delete
  6. IRIS,包包表現好好呀,好多野都做到,好叻呀~
    咁你會唔會再報其他呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經報左幾間,但包包係細b,仲未有其他interview T_T

      Delete