Wednesday 19 November 2014

包包14個月成長紀錄

又遲左2個星期....
呢個月包包病左(而家好返啦),食少左又瘦左T_T

去睇醫生時磅過,10.7kg
高度無度

依然2奶3固,早晚飲奶keep住每次4-5安。病左嘅包包無胃口,固體只係食到半碗。而且心情好差,食到一半就發脾氣唔食!我明白佢唔舒服,所以無迫佢。食飯速度依舊十分慢。佢也無興趣自己食。唉…
可能食得藥多,怕左飲管杯,飲少左水。我地唯有用匙羹餵水,反而令佢愛上匙羹,而家仲肯用匙羹飲湯呢!99每晚都煲湯,包包可以飲到半碗左右,多得99煲啲止咳滋潤湯水,令包包啲咳快啲好!

依舊9點上床,但呢排佢典成20-30分鐘先訓著,仲指定要mama陪訓(佢係自己訓床仔,我就喺旁邊拍下佢唱下歌咁),papa陪佢就喊,轉返我就收聲(>_<)。有一晚我去飲,papa話佢唔肯訓狂喊,最終交左畀姐姐,都喊左一輪先訓。病緊嗰時,半夜4-5點又要飲奶(好在而家唔使啦)。朝早大概7點起身,而家無開冷氣,佢聽到雀仔聲就起身(我住村屋好應聲)

日頭兩個nap, 訓1-2個鐘。貪玩嘅包包一到weekend就唔願訓,要迫佢先訓!

牙齒
上兩隻下兩隻,只得四隻ja.... 不過上面好似就快又出牙
活動能力
  • 已經行得好穩,自己行,但唔睇路,好易kick到野就跌,所以我地都跟得好緊
  • 心急興奮時行得好快,行得快又會跌
  • 有一日突然自己爬sofa,我地再教佢落sofa,好快學識,而家就成日自己爬上爬落!
  • 新動作:跌左野會攤大雙手(無左),無教佢架,應該係我地做得多,所以佢第一次做時我真係覺得好攪笑!而家我一話無(加手勢),佢又會攤大手,好可愛
  • 新動作:終於肯拍手啦~聽迪士尼abc song就會拍手,有時我地讚佢拍手佢又會自己拍兩下。
  • 成日做:byebye, 錫錫
  • 間中做:hello, 請請
  • 唔做:flying kiss,唔知點解叫極都唔做
  • 好鍾意拎住電話扮聽,我地一話喂吖,佢就會拎住電話放耳仔位置,仲成日拎畀mama papa喂,最攪笑係真假電話佢都咁鍾意!
  • 好鍾意remote  control, 我家個電視又唔知點解成日畀佢開到!佢而家就成日拎住個remote向住電視,好有恆心咁㩒㩒㩒。但佢唔係鍾意睇電視,一開著跟住就去玩第二樣玩具

認知能力

  • 識聽多左,洗手、街街、著鞋、訓覺、食mummum、日常生活好多都聽得明
  • 叫佢clean up會將東西放原位。好乖^_^
  • 包包成日拎左papa個手機,有一次我話clean up佢就將papa個手機放入自己個玩具箱!papa話要聽電話要喂喂,佢就喺個箱度攞左佢個玩具電話再拎畀papa,真係笑c我,papa話都唔知佢係真唔知定假唔知呢!
  • 入圈圈已經入得好好
  • 疊杯杯都唔錯,只係太高好多時要幫下手
  • 入形狀就一時時,好多時都無耐性入一陣就走
  • 對lego同積木都未有興趣(我相信佢大啲應該會種意)
  • 喜歡睇書,但睇得好快,同睇黎睇去都嗰幾本
  • 依舊喜歡波波同車車


說話能力
呢方面係我最擔心,因為包包十分唔願意講有意識嘅字。佢又唔係唔講野,有時會講一大堆bb話。但主要都用吖吖吖同ng ng ng黎表達佢想要嘅野。而家只聽過兩個有意識嘅音:
奶奶=奶咀
nana=banana
mama有時都有,但唔一定叫我,baba就更少出現
用食物/玩具引佢講,佢就只會發脾氣,都唔肯講
我真係好期待包包有一日可以同我傾計呀!

情感發展
  • 呢個月包包病左變得好痴身,成日要痴住mama連姐姐都唔要,papa更加被打入冷宮!每朝我返工都喊(之前唔喊架仲同我byebye)!我發現有我嘅時候佢好易發脾氣,又特別易喊,可能真係鍾意扭mama
  • 好固執,也好有記性,想要一樣野就一定要,好難轉移視線,佢好記得自己想要嗰樣野!攞唔到就發脾氣,好難攪(最攪笑係99話papa細個都係喎!)
  • 玩緊一樣玩具時好專心,叫極都唔應
  • 好鍾意狗狗,完全唔驚走去摸,仲好開心

去相

食飽飽有肚腩!
搬玩具

CLEAN UP


走向MAMA

你做咩側影我呀?

玩眼鏡



食糖糖

HAPPY

踩單車


個頭髮做咩?!
(btw我執過個廳,包包而家嘅活動範圍大左好多啦,成平個廳畀左佢!)


又黎搶我相機

等我腥返個email先(設計對白)


hm... 睇下我個schedule先……
(每晚都霸佔papa嘅手機,當正係自己玩具,奇怪在包包對我個手機又無興趣喎!)


喂喂,邊個搵我鄧包包呀?


咪以為佢識㩒,已lock機,無野玩架

包包都開始鍾意睇書,但佢好固執,指定要睇邊本,又唔畀人幫佢揭,要自己揭。有時我未講完佢就要揭next page,講到一半佢就已經睇晒,好似無理過我咁(>﹏<)


睇巧虎

聲音書

媽媽的話

bb病真係大人細路都辛苦。最慘係要佢食藥,食到個人慢晒又忟,又無胃口!夜晚又訓得唔好,做媽媽嘅當然都無覺好訓!

不過今次之後,明白人人都會病,bb都會病,包包都夠硬淨,實在唔需要太擔心 (初初病時真係擔心到我呢…)

而且感受到包包真係好需要我,雖然好痴身,但我知道佢最愛嘅一定係我,papa 都唔知幾妒忌,哈哈!包包,mama love u, 你要身體健康呀!

18 comments:

  1. 包包好可愛呀,14個月大快樂 ^^
    "好鍾意狗狗" GOOD 呀,證明有愛心喲 ^^

    ReplyDelete
  2. 小朋友第一次病係好 "乸手唔成勢" 架............唔係咒包包, 不過....之後就會識handle (touch wood touch wood)
    記得蛇仔明第一次病時, 我成個人六神無主, 仲入醫院添, 但其實諗返轉頭, 只係發燒, hahahaha
    間中蛇仔明都會發吓燒病吓, 依家我架輕就熟咗, hahahahahaha
    小朋友好得意, 教佢嘢佢未必即時肯做, 但又會無啦啦有一日做晒出嚟,
    可能包包等緊個時機surprise 你呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有左第一次經驗個心都定左好多呀!
      我都好想佢快啲surprise我呀!

      Delete
  3. 講嘢真係冇得迫。最緊要佢有同人交流,動作又好, BB 話又好。繼續同佢講嘢,講故事,到佢 ready 㗎時候就學得好快㗎啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望包包快啲ready啦~但佢好硬頸,唔講就係唔講!

      Delete
  4. 有講BB話已經OK,唔使太擔心啦,終有一日佢講嘢講到你嫌佢煩添呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我想佢快啲講野,一方面係佢如果識表達就無咁容易發脾氣呢

      Delete
  5. 包包今個月進步左好多,叻仔!我都成日想諵b快啲學講野

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包好多bb話,但就唔肯跟我地識野!我都想快啲同佢傾到計!

      Delete
  6. 如果講左野都幾煩架, 你快D 享受下餘下的BB話時間~~ keekee

    ReplyDelete
  7. 14個月的包包其實已經好叻啦! 相信傾計呢一日好快到!

    ReplyDelete
  8. 次次蕎b病特別係發燒我都唔敢訓,真係好擔心,餵食藥就而家見針筒都避開我,我真係好明,你放心啦!蕎b好似16個月先開始表達有意思嘅字,而家好似開籠雀咁,不過都係bb話一堆,有意思都係2,3個音,仲未有句子。

    ReplyDelete
  9. 你訂左巧虎呀?香港版?心大心細想訂,但唔知寄唔寄外國...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,港版,你可以send email去問下呀

      Delete