Friday 14 November 2014

神奇的果皮水

包包呢一次病,感恩並不是太嚴重,主要係咳嗽多痰,西醫認為係"百日咳"。包包嘅咳嗽並唔係由鼻水引起。也沒有發燒。

食左西藥四日,睇左兩次醫生,包包嘅咳一啲好轉都無。也有在早上食余仁生猴棗末/散,但效果也不顯著。

唔想包包食太多藥,我立即上網search下有咩方法可以止咳。方法好多,其中一個係飲果皮水。果皮正氣,可止咳化痰,也健脾開胃,小朋友同孕婦都飲得。

我醒起99晒左好多果皮,用自己晒嘅果皮就放心好多了!

99年年都晒幾個"離"嘅果皮,足夠我地一家用成年架!


包包除了水,其他都唔肯飲,我唯有用果皮水開奶,其實味道不錯,一啲都唔澀。第一晚飲左之後,包包夜晚訓覺已經無咳,我都覺得好神奇!

當然並唔係一食就好,日間依然有咳,但配合西藥,連續幾天一日一支果皮水開奶,包包啲咳一日比一日好,幾日已經差不多好返晒,只係仲有少少痰。我都無再畀西藥包包食了。再加上99煲左雪梨川貝等等嘅滋潤湯水,包包好快就好返了。

雖然唔知係咪人人都work,但不得不share一下。用兩塊果皮,加兩大碗水,煲兩個鐘就得。(其實份量都好隨意)

包包豬病完之後瘦左好多呀 (>﹏<)


包包,你要身體健康呀~

18 comments:

  1. 好番就好喇! 包包會好快漲番架喇!

    ReplyDelete
  2. 我又唔覺得包包瘦左好多喎,可能本身佢塊面就係圓圓的吧

    ReplyDelete
  3. 我都聽人講過話果皮對咳有幫助,呢排燒腩仔D咳都係一直唔斷尾,我只係整咗川貝燉雪梨畀佢食咋,等我都試吓你呢個果皮水先

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都試下,不過可能要飲幾日先好返

      Delete
  4. 咦,我都要試下呀咁,我地個個都咳到無朋友

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你果邊有無果皮架?要連續飲幾日喎!

      Delete
  5. 哎呀!包包病一病真係瘦左d,但依然好可愛!
    包包,加油!唔好再病病,要健康呀!:)

    ReplyDelete
  6. 好返就好喇! 好似真係瘦左啲啲喎...

    ReplyDelete
  7. 我都試過焗果皮水比tarebaby飲, 不過佢飲左一次就唔肯再飲啦...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包都唔肯飲,所以我用來開奶,佢就飲左都唔知!

      Delete
  8. 包包好返就好啦!!
    我都咳到甩肺,但無自家製果皮咁好彩呀~~

    ReplyDelete