Wednesday 12 November 2014

錦田鄉村俱樂部

包包之前病左,所以weekend都無帶佢出街。

家住錦田村屋,同錦田鄉村俱樂部非常近。由於係免費入場,我地成日都會去行下。

如果見到我地以街坊look喺呢度出現,唔需要驚訝,haha... 我地真係短褲踢拖咁就去架啦~

呢度其實都多野玩又有免費泊車,小朋友應該幾鍾意

呢日包包豬剛午睡完,我地就同佢近近地黎呢度玩車仔
仲係一副呆豬豬樣



坐坐下要企

而家仲成日要自己推車

但係有人一落草地就變左唔識行 XD


唔郁……

咁上返車啦~


papa推 (papa就係短褲踢拖XD)


無去其他部分,因為唔知點解個天黑得咁快。
不過我地好快會再來啦~

18 comments:

  1. 我地星期五都會黎呢度學校旅行呀....

    ReplyDelete
  2. 我都好近,你通常幾點去架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地無所謂架,之前夏天就多數四五點先去。如果你地去呢度msg我吖!

      Delete
  3. 好搞笑,一落草地就僵硬化左咁!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. 包包係個頭圓碌碌呃得下人,病完之後仲瘦左呀

      Delete
  5. 你地咁近錦田俱樂部可以成日去玩又幾方便喎!
    而家個天真係好早黑, 冬天來了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地呢啲住鄉下地區嘛,因為成日去返而覺得無咩特別呢

      Delete
  6. 而家啲天氣都好適合互外活動

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,包包病左無得同佢去玩好唔開心呀

      Delete
  7. 哇,SO GOOD 呀,其實都近我呀,不過我一次都冇去過,真係要搵日去下,嘻嘻....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你嗰度揸車黎應該只係10分鐘,快啲帶巨龍黎啦,he'll like it!

      Delete
  8. 屋企附近有大草地比小朋友玩,好好呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,但呢度嘅草地同外國嘅真係無得比

      Delete
  9. 雖然你話佢吾食野,但佢又真係幾肥嘟嘟wor....
    HK 11月都仲可以著短袖,真令人羨慕

    ReplyDelete
    Replies
    1. 感恩包包好吸收。不過佢只係頭大面圓,個身一啲都咁肥架。
      呢個星期香港突然涼左好多了。

      Delete