Monday 10 November 2014

包包一歲(7): 抓周

已經係兩個月前嘅事……

本打算同包包玩CAKE SMASH, 但唔為食嘅包包對CAKE完全無興趣, END UP 佢好大可能會走佬, 再加上PAPA成日都唔讚成我攪太多花臣,成日潑我冷水叫我唔好晒時間,叫我有時間就訓多啲....

西式傳統做唔到, 所以就中西啦 -- 抓周

抓周

抓周,又稱試周試兒拿周,是東亞一種小孩周歲時的預卜嬰兒前途的習俗。新生兒周歲時,將各種物品擺放於小孩面前,任其抓取,傳統上常用物品有筆、墨、紙、硯、算盤、錢幣、書籍等。魏晉南北朝時已存在,「江南風俗,兒生一期為制新衣,盥浴裝飾,男則用弓矢紙筆,女則用刀尺針縷,並加飲食之物及珍寶服玩,置之兒前,觀其發意所取,以驗貪廉智愚,名之為試兒。」因為取六六大順的吉祥意思,抓週物品樣數應是6的倍數,如12或18。

呢日特登清左個廳畀包包玩


將啲item一字排開,還私心咁將醫生聽筒同飛機放中間XD

好啦開始!
唔使三秒包包已經到達!


第一樣揀嘅係…… 計算機!
(oh, 唔係媽媽想嘅聽筒,又唔係爸爸想嘅飛機)
唔通你大個會做accountant?


之但係……好快佢就坐住左個計算機,去拎個寫字板……但又好快去拎左個電話!

寫字板:代表老師,教育行業
電話:代表通訊業,高科技行業



唔知 包包大個會做咩呢?
我嘅解讀係,佢大個可能正識係accountant, 但part time 教書/補習,另外就好鍾意高科技產品……

媽媽我真係諗多左,哈哈!

 FULL VERSION



18 comments:

  1. 哈哈...我都打算搞個找周俾O仔玩... 唔知佢鍾意咩呢?

    ReplyDelete
  2. haha 好得意呀! 第時可以對番準唔準XD

    ReplyDelete
  3. 計算機 = 可以係做老闆架!!

    ReplyDelete
  4. 包包將來應該會多才多藝!

    ReplyDelete
  5. 好搞笑呀,我都可以比亞女試下

    ReplyDelete
  6. 包包第時應該係八足咁多抓~

    ReplyDelete
  7. 抓周好過玩 cake smash, 清理容易好多!哈哈!

    ReplyDelete
  8. 我嗰時冇玩添, 不過蛇仔明超鍾意車, 我同蛇仔爸依家都好驚, 驚佢會做司機......

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, 好多男仔都鍾意車車,唔使驚呀!

      Delete
  9. 睇見包包玩得咁開心,我就後悔想當日無同燒腩仔玩啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但其實我想玩cake smash多啲呢~燒腩仔玩cake smash時好得意呀

      Delete