Wednesday 26 November 2014

包包的小天地

包包愈來愈大個仔,又已經識行,需要更大嘅空間。實情係呢個包豬一放佢入圍欄就瓜瓜嘈!mama不得不將屋企大變身!


以前我係用alzipmat加圍欄……
大型玩具放playmat外因為怕包包撞親。


因為alzipmat比較厚身,包包上落playmat成日kick親,而且一張過唔太flexible, 最後決定用返一塊塊嘅playmat....

圍欄擴大,基本上成個客廳都係活動範圍,希望感覺上無咁似被困住。

玩具放返入圍欄,特別買來新嘅玩具箱,等包包可以自己拎玩具玩。


白色箱購自ikea。
黃色盒購自淘寶,好靚架!


bb書放喺包包可以自己攞到嘅位置。


本想train包包坐定定睇書,ikea買左呢set枱櫈,但張櫈仔對包包來說仍太高,所以好少坐…… 而家物色緊啱包包坐嘅櫈,bibi椅又太矮。 本來想買木嗰set, 仲平啲,但張枱因為個木框所以邊位係凸起,朋友用過話唔太方便小朋友畫畫。

另一張櫈Minnie坐緊 XD


黃色盒太靚,另外買左個紅色嘅畀自己!

家中飯枱長期有雜物,因為我地喺落樓下同6299食飯,所以好少用飯枱。好想執但又唔知啲濕碎野可以放邊!

日本城減價,88折,呢個四層櫃唔使$250!我地仲買左兩個,一個放房入面放包包衫褲。多左好多位放野,張枱整齊返,好開心!


而家包包會自己攞書睇,但佢鍾意mou喺度或坐地下 ( ̄∇ ̄)



papa mama 同包包玩都闊落好多呢!


變身大成功!


15 comments:

  1. 包包有咁大個小天地好開心呀!

    ReplyDelete
  2. 包包個小天地好大呀,而且又好colourful 呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實唔想太colourful架,但playmat無想要嘅色,大細又唔同色,end up咩色都有啲

      Delete
  3. 你會發現... 即使範圍大左... 佢地都係會繼續瓜瓜嘈... 因為都係唔鍾意被困。XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,依舊會瓜瓜嘈XD,但stay喺圍欄內嘅時間長左,如果我陪佢喺裡面,可以stay好耐

      Delete

    2. 好好呀。我都好想整圍欄比Bbe,但有哥哥都係唔會肯入面

      Delete
  4. 活動範圍大咗,包包可以玩嘅嘢又多咗啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,暫時都好滿意呢個setting!

      Delete
  5. 希望包包中意呢個新天地啦! 我都係一樣,唔駛煮飯所以飯枱亂到。。。。。

    ReplyDelete
  6. 我張飯枱又係成日堆滿雜物, 每年最整齊應該只有過年嗰幾日, 哈

    ReplyDelete
  7. 包包的生活環境讓瞕瞕羨慕不已啊...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地住村屋所以多啲空間,但就住得遠啲,唔使羨慕呀~

      Delete