Wednesday 5 November 2014

MyBB.com試用: 「Gerber鮮果乳酪乾」試用活動

包包終於有野試用啦....
成日見到BLOGGERS有得試用, 真係好羨慕, 因為有D PRODUCTS真係想試但又心大心細, 唔知買唔買好... 當然仲有C9心態, 免費喎, HAHA...
最近先發現原來MyBB.com有得登記試用(我知我知, 而家先知真係太遲) :P
今次就係試食「Gerber鮮果乳酪乾」
當然, 也因為係大牌子我地先放心試食!
大家都知包包唔為食, 就算星星餅都係食3/4粒就自動停手唔食架啦....
所以我好少會買零食畀包包, 呢次有得試食真係好啦!
包裝寫住Real Yogurt & Fruit, 咁我就放心畀包包食!

包包: MAMA咩黎架?
包包: 好似食得架喎,點打開架??

等MAMA幫你啦...
細細粒, 包包可成粒食.... 第一次試左MIXED BERRIES
包包面容扭曲咁嘅樣, 其實每次試新食物都係呢個樣架 XD
但食食下就好ENJOY,後來仲食到流晒口水呢....

包包: MAMA仲有無呀?


我都有試食過, 真係幾好味, HAHA
啜啜下就溶, 因為接觸到口水後會慢慢溶化, BB最啱食
不過一次過我唔會畀太多佢食, 始終係糖

你睇佢食個袋,HAHA
真好, 包包又多一個零食既選擇!

4 comments:

  1. 我都有買呢隻俾諵B架, 不過都係耐唔耐先食幾粒, 食到lam lam脷~

    ReplyDelete
  2. 嘻...巨龍都愛食呢隻架,佢超鐘意食紫色,而我都覺得好好味呢 ^^

    ReplyDelete
  3. 我地食另一個牌子,但mix berry 真係幾好,酸酸甜甜!ET 又係超鍾意

    ReplyDelete