Friday 31 October 2014

大叔結婚

老公的堂細佬,也就是包包的大叔結婚了!

繼我倆結婚後,相隔三年,家族終於再娶媳婦了!所以可以說是家族盛事呢!又食盤菜又擺酒,好忙碌呢!

大叔和我倆結婚時相比,婚禮更加盛大,所用的都是最好最貴,財力相當鴻厚,令我再一次覺得自己當年太孤寒了,哈哈!

由於沒有得到新人同意,我不會post新人相,就看看包包當日個look吧!

包包這天超興奮,不繼走來走去,我跟在後面,累死我了!唯有給他檸檬茶(盒),才能停下來!

格仔襪配格仔鞋,很英倫風格!


包包的頭確實很大 XD

很難捉住包包影相呢!


當天早上除了放爆竹還有舞獅呢!看包包超想走!


到了晚上,和我們當年一樣,延開50席。set up靚到不得了!reception area 除了有6/7幅油畫和candy corner, 還有又大又靚的backdrop!

pre wedding 相靚得像電影poster呢!



看看包包個look,mama特別在next買了"老西",背心型得來又不會太老積和太誇張。



因為mama諗住遲啲interview 可以再著!

我無買西褲,instead買左牛仔褲,因為慳家mama認為西褲真係好少機會著到呢!條牛仔褲真係好靚呢!


包包周圍摸又食手指,唯有畀奶咀。

今次去飲,包包好曳呀!因為今次個場好大好多人,又嘈,包包超興奮,周圍行,仲唔畀人拖唔畀人抱!人多一定要拖住佢,怕佢畀人撞到,佢又去攪酒樓嘅碟同茶壺,又攪地下啲燈同佈置,仲無啦啦踎低摸地毯!跟住佢超攰!

睇下,想影張相都唔得……



影大合照時仲扭,唔畀人抱!


呢個包豬完全唔知做緊咩!!

呢日包包返完playgroup,再去酒樓,到開席時佢已又攰又眼訓,人家進場佢就大叫,又扭抱,一抱又要落地,攪到我要抱佢出reception免得影響人地。之後嘗試抱佢暗訓,死都唔肯訓,最後塞佢上stroller,由姐姐推佢周圍行先訓著,而我地終於可以安心食飯!

包包真係愈大愈難攪呢!又或者佢真係太眼訓,又心野!

4 comments:

  1. 我仔都係呢,一人多就好似癲左咁,超難控制。不過包包D 相影出來都仲好好呀,cutie pie!

    ReplyDelete
  2. 勁鐘意包包個英倫風look呀, 好襯佢個斯文樣~
    艾莉絲都好靚女呀~

    ReplyDelete