Saturday 28 June 2014

Photos by myAFFECTION (包包 7 months old)

之前提過有免費影相 (CLICK 免費影相), 3個月後終於收到相啦~ (等到我頸都長!)

包包嗰時先7個月大,依家已經大左好多啦~

呢個free package包兩個場景

第一個

雖然係一間房,但好多景可以影呢!
光線好,影出來感覺好柔和溫馨。







有個浴缸但變左波波池


呢張唔知想點,無啦啦叫我地坐喺浴缸前影。


幫包包轉第二個造型


好似好大個仔咁!

好鍾意呢張,包包笑得好開心!
嗰時仲有啲肉地,又有胸,哈哈

第二個場景

其實影左好多,但第一包包開始攰,第二呢個場景啲燈光好暗,好多相唔要得!個攝影師應該要manage得好啲!




玩腳仔

不過$360 我都滿意架啦!

下一次影相我希望喺包包一歲時。

bb大得快真係要好好留住佢地可愛嘅樣呢!

14 comments:

  1. 包包有“肥仔胸“ 呀!!!!! 肉冧冧咁超可愛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家唔食奶,無左個肥仔胸啦,唉~

      Delete
  2. 呢個價錢好ok呀, 我鐘意第一個場景, 好warm, 包包好女仔樣, 大個實靚仔~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,頭幾個月啲人成日問係咪女仔架。但佢圓碌碌,希望真係會變靚仔啦XD

      Delete
  3. 我黎緊都會去影呀, 不過屋企人影過話普通咋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 總有幾張靚嘅,免費嘅唔要求太多,佢地應該影pre wedding多,好少影小朋友所以manage得麻麻!

      Delete
  4. 好靚呀!!!呢個價錢直頭抵到爛啦~~
    包包個樣..其實好似你~hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包係男仔,我其實想佢似爸爸呢,似媽媽就圓碌碌啦XD

      Delete
  5. $360好平呀,咁平又咁多靚相抵哂啦! 我呢邊都要咁既價錢,不過係USD.......唉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地做緊promotion先咁平,不過點都真係平過US嘅!

      Delete
  6. 波波池果張好搞笑呀包包個表情...我都鍾意第一個場地多d....溫馨d!

    ReplyDelete
  7. 呢個價錢都算係咁啦...包包真係幾好肉地啵~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我收貨架啦!
      包包唔飲奶,瘦左啦

      Delete