Wednesday 18 June 2014

企企企

包包自八個月大開始識得愈來愈多野。
繼識爬和出牙仔後,包包都開始學企。
百厭星初現,係時候要圍住佢!

從此被困。。。

初時包包都無咩野,但耐左依家如果困住佢一個,就會呱呱嘈!再唔理佢就會大滴眼淚咁喊,好似好悽涼咁!所以。。。暫時個gate係長期open囉。

已經可以扶住企。

但唔想企時唔識自己坐低,會叫人救佢,哈哈!


有人以為自己已經好叻,經常單手企!


最鍾意攪攪震!
送上肚腩仔。。。

包:mama你做咩偷影我呀?!

19 comments:

  1. 如可愛呀!
    我就係唔想個仔覺得「突然被困」,所以由DAY1已用圍欄了... 再加上,我家有貓呀... 初生時... 都係要分開吓佢地咁... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 感覺上困住空間太細,所以只要有人睇住佢,我地都唔會困住佢,不過你有寵物就唔同。

      Delete
  2. 包包幾磅,好肥美呀!
    Anki會喊,不過見我唔理佢就返去玩玩具

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包21磅左右,其實佢唔肥架,只係頭大所以覺得佢圓碌碌,包包食好少!

      Delete
  3. 包包個肚腩仔好可愛呀!

    ReplyDelete
  4. 會叫人救好搞笑, 包包好可愛, 背心仔+肚腩仔好得意呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 諵b都有肚腩仔呢!依家太熱要著背心先得呀

      Delete
  5. 曾經想過買過圍欄,但既然圍住會呱呱嘈,咁就慳返啦,哈哈
    我都好鍾意小朋友有肚腩子,包包好cute呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然困唔住佢,但包包好鍾意扶住企,甚至行呀

      Delete

  6. 包包好可愛呀。。。想攬住佢呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有靚ee攬包包一定好開心呢!

      Delete
  7. 包包識企叻叻呀!單手企好型呀!

    ReplyDelete
  8. cute b, 好叻呀學會企,好快就學會行然後周圍搗啦 (⊙_⊙)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家已經攪攪震,成日攪電視同control啦

      Delete