Tuesday 24 June 2014

新車落地 - iimo

自包包識坐,艾利絲就想買架三輪車畀包包啦。

睇得多mama blogs,心中一直鍾情iimo,主要當然係佢嘅簡單型格嘅外型,其次就係因為佢摺得,遲啲可以帶出去公園玩呢!


一上車,包包一啲都唔驚,仲好好奇咁周圍望。
依家只要唔落雨,我地每日都會同包包落花園玩下車車,順便放下電。呢個包豬愈來愈active呀!



下面呢張矇豬相係papa有日早左放工send畀我,包包個樣好矇豬好攪笑!papa又唔識幫佢著返條褲先落花園,好在無畀蚊咬ja!


呢張係mama影嘅,著返條褲同鞋仔先得架嘛!(雖然姐姐同佢著左條睡褲,( ̄∇ ̄))


搵日要同呢架靚車影返輯靚相先!

19 comments:

  1. 好型呀,幾時車埋EE 摙番轉,嘻嘻嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包可能想車emma妹妹多啲喎,哈哈

      Delete
  2. 型仔搭型車﹗著返對鞋安全D呀,廢事唔小心畀個鞋踏整到痛痛﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都專登買對涼鞋仔畀包包!

      Delete
  3. iimo真係好靚既啫~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 諵b快啲出車啦!

      Delete
    2. 我最終都係買左日本水貨, 等緊送黎香港, 好期待呀!
      諵b班830朋友仔有幾個都有出iimo, 不如遲d我地約出車時約埋你同包包一齊丫, 一定好開心呀~

      Delete
    3. 好呀好呀,我見你都好似住新界?

      Delete
  4. 包包好正啊, 有新車坐.~~~~
    遲下坐住架靚車影返輯靚相相..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,我都想要一架畀自己,哈哈

      Delete
  5. papa又唔識幫佢著返條褲先落花園<==個個papa都係咁架。。。
    我應該係其中一個媽媽啦。。哈哈!
    呢架車真係好靚~ 快啲影多啲相啦

    ReplyDelete
  6. 我都買左呀!
    是一樣色的呢!我也期待孩子開車的一日!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩你咁快買左啦,bb識坐就可以開車啦!

      Delete
  7. iimo 真係超靚,我家巨龍都係呢款呢,keekee ^^

    ReplyDelete
  8. 我架iimo封麈啦!近排咁熱都好少玩,搵日一齊玩返轉Y(^_^)Y

    ReplyDelete
  9. 啲爸爸通常都粗心大意啲, HAHAHAHA
    如果我要BLOG 蛇仔爸啲烏龍湊仔嘢, 要寫好長

    ReplyDelete