Wednesday 2 July 2014

蝦媽媽

我相信包包依家已經識得蝦媽媽!

1. 包包依家係好痴身,只要我同佢一齊喺playmat,佢會死命的爬到我身邊再叫我抱起佢。就算佢企緊,都會行近我要痴住我。(對姐姐係唔會咁)

2. 扭計,怕生,整親時係要媽媽抱,爸爸都攪唔掂。(姐姐有時都ok)

3. 姐姐放假時,我湊佢。其實平時佢視線範圍內無人佢已經會喊,但對我,我行遠少少張playmat就已經瓜瓜嘈!

4. 我返工唔敢同佢講bye bye, 必喊!(爸爸係唔會嘅!)

5. 我湊時成日唔肯午睡!訓喺床仔好hyper,一見到我就喊扭抱!(經常性要由佢喊一陣先訓到)

6. 最煩係食野時!我餵奶佢係唔飲!係要我抱佢同佢玩!所以依家朝早餐奶要姐姐餵!但佢訓著時就要我餵喎,爸爸餵就飲少少唔飲(明明訓住飲架,都feel到唔同人餵!)

7. 到食粥仔糊仔啦,姐姐餵就快快食,我餵就又要氹又要唱歌!昨天晚餐食糊仔,唔知點解食食下扭計喊,氹好耐都唔食。姐姐放假早左返,姐姐好好叫我落樓食dinner,佢幫我餵。我落樓時想喊,唔食野點得架,係咪唔舒服?點知我食到一半,我姑奶抱住包包落樓話佢食晒啦!我嗰刻真係好嬲呀!

......................................................

唉,我覺得我做人媽媽好失敗,點解個仔會咁,係咪我平時太寵佢?

姐姐餵食好好,一方面我應該開心請到個好姐姐,但另一方面我又唔開心自己做得唔好,又唔想太依賴姐姐。。。

嗚嗚嗚…

mama好嬲你呀,曳豬!

28 comments:

  1. 可能你姐姐主力湊所以知佢脾性,我老公餵佢都唔食架

    ReplyDelete
  2. 唔好咁諗啦~ 其實黐你咪好囉...男仔好快獨立, 到時想佢黐都唔黐架喇! 證明佢信任你同喜歡你先會嗲你啫...有姐姐幫手餵佢肯食快D, 你又可以休息下, 都唔係唔好既...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你,聽你咁講個心舒服左!

      Delete
  3. bb真係識蝦媽媽架, 千祈唔好諗係你失敗呀, 只係因為佢知你最錫佢, 唔捨得鬧佢~
    換個角度睇, 你係佢最信賴的人, 應該開心呀!
    諵b都中幾樣, 雖然佢好扭但佢咁痴我都好心甜架, 記住湊bb要正能量呀!! 加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀,我真係成日畀個仔攪到負能量!成日都一啖沙糖一啖屎!

      Delete
  4. 放心, 其實所有呢啲難頂既野都係短暫既, 只要過左呢個階段就ok架喇.
    包包鍾意你抱同聽你唱歌, 點會係你失敗呢.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你田鼠媽,真係短暫?我信晒你架!

      Delete
  5. 就係最鍾意係你先喺你面前表現真我!
    同埋扭你都係一件好溫馨嘅事嚟

    ReplyDelete
  6. 我睇完反而覺得包包咁痴你應該開心! 當你諗下個bb見到你都唔笑,見到工人扭工人抱,呢種都會係另一種唔開心黎架~

    ReplyDelete
  7. 蛇仔明同包包一樣架喎, 都係見親我特別扭特別嗲
    身邊個個都係咁講, 我媽直情禁止我喺蛇仔明食飯時出現甚至出聲, 話個仔一SENSE 到我喺附近就作怪喎
    但我反而覺得好開心喎, 即係話個仔知我係最親, 你唸吓, 我哋大人都係專蝦啲同自己最親又最錫自己嘅人啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來蛇仔明都係,咁我個心都舒服啲!有時佢嗲我係開心,但太扭計有時令我好沮喪啊…

      Delete
  8. 有姐姐幫餵咪算囉,吾好太緊張! 佢地日日都吾同,吾好expect佢會日日都痴住你呀! 到佢大時吾痴你,你可能會吾慣lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係緊張大師,成日都畀個仔攪到好沮喪。。。咁又係,可能過兩日又唔同,到時又驚佢唔痴我。。。我呢個媽媽真係咩都驚一餐。。。

      Delete
  9. 應該開心呀,證明包包認得你,可能係想見你耐D痴住你先咁多計扭,遲吓大D又未必係咁有機會變心㗎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有艾菲咁講我都舒服啲,我都唔想佢變心呀~

      Delete
  10. Bb好醒架,知道邊個蝦得,要俾佢知道你唔好蝦,否則你就要馴服於bb啦〜

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新手媽媽真係唔知點做,對住佢真係投降!

      Delete
  11. 其實包包都唔係蝦你丫...佢係愛媽媽者, 你應該開心佢咁愛你先岩嘛, 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好開心包包愛我,但湊佢真係成日特別扭計呢

      Delete
  12. 好明顯包包最愛同最想'痴'住媽媽喇~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包真係好鍾意痴住媽媽,但都特別扭計呢!

      Delete
  13. 我會覺得包包係好愛你好鐘意你喎.........
    其實...如果你咁講失敗, 我都係=_________=
    little k 都係咁架, 姐姐餵佢食就食得好, 我同佢食又整古做怪...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來little k 都係咁,咁我都安心啲,成日覺得包包對住我特別扭計呢!

      Delete
  14. 小朋友有Separation Anxiety係好正常的。大吓大吓就無。
    如不少媽咪所講,佢扭你抱好過扭工人啦。到時你仲唔開心啦係咪。
    O仔最近都有呢個separation anxiety的問題。我番工又無事,但知我在附近而不陪佢就瓜瓜嘈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明白好正常,但發生喺自己身上就好頭痕。bb痴我無問題,係餵食同扭計就煩啲!

      Delete