Monday 9 June 2014

907 bb first gathering

喺fb認識,大家嘅bb同係9月7日出世,今次終於可以見面啦!

我地先去飲個茶先。睇下包包幾開心!


大人食野佢就食bb餅。


同靚媽們影下相先!


6 個媽媽5個bb, 因其中一個bb訓緊。


之後就去其中一個媽媽住嘅會所度玩。
包包又係咁食手,我驚地方唔乾淨所以畀個奶咀佢。我覺現6個bb裡面包包生牙最慢,個個至少有兩隻牙,而包包得嗰半隻,而且得佢一個食奶咀!醜怪呀~

雖然包包飲好少奶,但個個話佢大隻,我就話其實得個頭大ja (>_<)


5個同年同月出世嘅bb (其中一個早走左),得包包一個係仔仔。


好攪笑,包包係咁摸隔離兩個bb女頭髮,失禮晒呀!

要papa出手制止!

阿包真係好攪笑*^O^*


bb對紙巾好有興趣!


 包:見你咁靚女,畀你望下啦



包:你想做咩呀?!
(包紙巾最後落左入晴b(粉紅衫)手中,留意下文)

papa同佢去玩其他,好似唔太like 喎!

 smile!

包:靚女,幾時同我去飲杯野呀!


成班bb都未識行,企都唔穩嗰隻,所以係咁爬,好得意!



包:e... 點解我包紙巾喺你度架?!

包:等我攞返先!
晴:好難呀!(想走)


包:點解我郁唔到架?
.......
包:嗚嗚嗚…


無錯,包包居然喊呀!真係醜怪呀!
但我又覺得好攪笑!究竟係因為被人責住喊,定係因為攞唔到包紙巾喊呢?


不過包包其實已經好眼訓(上一個nap只係車上訓左半個鐘),又夠鐘飲奶,可能咁忟啲(自我辯解中)

一上車飲左支奶就即訓,哈哈!

希望包包下次唔好咁失禮啦!

後記:
1. 見到人地bb一口氣飲7安仲自己揸樽,好羨慕
2. 見到人地bb喺bb車自行入睡,好羨慕x2
3. 個個都唔食奶咀,好羨慕x3
4. 得包包一個喊ja, 係咪自己平時寵壞佢?!
5. 包包雖然厭奶但唔算瘦,算是安慰。

15 comments:

  1. 個個bb既發展都唔同既, 你羨慕人人都羨慕你架! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝田鼠媽,其實我係怕包包唔夠營養

      Delete
  2. 就咁睇相, 包包件頭最大呀, 包媽你可以放心, 包包即係好吸收, 叻仔
    包包啲頭髮長得好快, 依家有少少 "佬" 味,好可愛呀
    見到人地bb喺bb車自行入睡 --------------直情羨慕死我添啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢啲頭髮真係長得好快!但佢飲咁少奶我怕佢唔夠營養呀

      Delete
  3. 但包包係最可愛的,我超羨慕呀!
    每個孩子都有自己發展的時間表,不用擔心啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明白,只怕包包唔夠營養

      Delete
    2. 我都明白,只怕包包唔夠營養

      Delete
  4. 有5美相伴,包包應該好開心XP

    ReplyDelete
  5. 睇相包包真係大隻過其他BB!

    ReplyDelete
  6. 傻啦,駛咩羨慕? 個個BB都吾同ma.....況且包包好大份,吾駛怕!

    ReplyDelete
  7. 我當時都訓練囝囝自己揸奶樽,唔難架!反而戒奶咀難

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實包包已經識揸奶樽,但佢唔想飲奶所以成日推開個奶樽!(>﹏<)

      Delete