Wednesday 4 June 2014

馬灣遊

五月初嗰時天陰陰,唔太熱,同老公一齊攞左一日假陪包包。一日計劃去我地結婚嘅地方-- 馬灣公園!

上一次黎已經係我懷孕前啦,今次就三人行 (^_-)

夾啱時間去荃灣西坐船。


包包第一次坐船,因為太stable無咩感覺。一向怕晒嘅包包更加不太願意望窗外風景!


落船無耐包包就訓左,而我地就把握時間食個lunch..


好可惜食到一半佢就醒左,因為個waitor喺度咳好太聲嘈醒包包囉!好心啦已經無咩客,見到bb訓緊都唔回避下,好激氣呀!

之後我地就去沙灘玩。今次黎嘅其中一個目的就係畀包包掂下沙同水!

老公未等我(同個相機)ready 就抱左包包去掂水!當然同我預計嘅一樣,包包唔太鍾意!

為防佢扭計,塞左個奶咀畀佢。


再黎掂下水水先!其實嗰日有啲涼,啲水可能凍呀,包包勁唔鍾意!



老公話我點解阿仔喊仲掛住影,哈哈!我話係佢第一次踩水,緊係要影低佢啦!而且包包只係扭,都無眼淚嘅。。。


好啦,mama呵返!


唔踩水,踩沙啦!
但心情麻麻嘅包包都好唔鍾意呀!


mama玩飛飛氹返開心先!


mama抱抱安慰返


見包包無咩野,老公話要試多次,因為佢覺得包包係鍾意玩水嘅!


結果當然又喊啦~ mama papa 好似好衰咁!

到坐低,包包依然表現得好不安,要出動星星餅!



等天氣熱我地再試過啦!
我地就繼續行公園。
一去到公園嗰邊即刻寬容返晒!呢個bb變得幾快!


影返啲靚相先!







包包對花花好有興趣,成日想摸。


平日黎真係無咩人,好寧靜好舒服!
喺咁舒服嘅環境下餵包包食支奶,之後我地就回程啦!



慢慢行,好舒服!


又畀papa强吻(^_^;)

過了愉快的一天!


7 comments:

  1. 我也未去過馬灣... 都可以考慮一吓呀!

    ReplyDelete
  2. 公園有無行上去最頂呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢一次無呀,因帶左bb車,同埋抱住20磅嘅包包都幾係野!

      Delete
  3. 第一次落水可能驚驚呀!下次包包會好D

    ReplyDelete
  4. 幾好玩咁喎, 下次我都去先
    我都prefer攞假去街, 感覺少人啲舒服好多架

    ReplyDelete
  5. 第一次可能驚,下一次就會好鐘意㗎啦

    ReplyDelete