Tuesday 3 June 2014

夏水禮:第一次游水

剛過去嘅假期熱辣辣,係時候帶包包去游下水!
去左老公家姐個會所度游。

mama一早已經買定泳衣,水泡,尿片,bb太陽油!

一開始時怕水凍,所以喺有太陽嘅area游,雖然無喊,但可能有點晒,包包唔太enjoy,而且唔知點解佢唔鍾意用水泡,要papa抱住佢游!



去返有遮陰area,又適應左,好少少啦!


玩左10分鐘,怕包包攰,上水休息下,點知包包瓜瓜嘈!


落到水又唔太開心,後來先發現包包眼訓啦!
好扭計,要癡住大人!



到我落水同佢玩就樹熊上身,係要我抱。
見佢眼訓就走啦~

沖涼又係難題,一開花灑就大喊,又掙扎,完全沖唔到,最後係抹乾身換衫回家先沖涼(>﹏<)


希望下次包包會enjoy多啲啦!

18 comments:

  1. 第一次...未習慣者, 下次可能好ENJOY呢~

    ReplyDelete
  2. 表現都唔錯喎,蛇仔明第一次游水仲災難呀
    同埋包包剪咗頭髮man咗好多

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈man左!最煩係沖唔到涼呀!

      Delete
  3. 無喊已經好叻架嘞, 比bb早d熟習水性係好, 多d帶包包去游囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都想佢熟水性,因為我唔熟(^_^;)

      Delete
  4. 細個喊唔緊要,大個左就唔喊
    小檬哥哥就係細果時唔喊,而家反而唔鍾意落水

    ReplyDelete
  5. 第一次算係咁啦!下次再玩可能吾想走,哈哈

    ReplyDelete
  6. 好羨慕你果個會所比影相,我星期六影到一張已經好感恩,我哥個會所唔比影相,我仲懷念緊anki個笑容,下次要偷偷地影,嘻嘻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲以為私人會所都畀影添!

      Delete
  7. 用水泡無咁大安全感會驚㗎,有爸爸做人肉水泡就最好啦,下次去可能已經玩到唔捨得走啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲諗住有水泡安全啲添!我覺得佢嚴個水泡阻住佢手仔潑水呀

      Delete
  8. 無喊已經好叻喇! 下次一定會更enjoy

    ReplyDelete
  9. 我都好期待帶O仔去游水... 但O爸話未得住... 佢自己係游水「運動員」N年前學界個D,佢成日話沙灘水對初生唔好,泳池水又話氯氣重.... 煩到呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我又唔係日日游,一個夏天游得幾次,唔緊要啦!

      Delete