Thursday 26 June 2014

World Cup Baby

最近最hit嘅應該係world cup啦!
我包包都整返個sporty look先!


bb大得快,所以我只係淘左件連身衣,cheap cheap地玩下,但包包著起都好cute呢!


呢排包包好痴身呀,我只係想同佢影張相啫,佢就嬲mama唔理佢~ 係咁爬過黎但我又要佢坐定定,佢就影帝上身啦~好曳豬呀!


我話抱佢就收聲,無眼淚架!(佢已經聽抱抱)


 正正經經畀我影張相咪好囉,咪幾型仔!^_^


註:件衫80碼都係僅僅剛好,過左個世界盃應該唔啱著啦~

17 comments:

  1. 好可愛哦...... 我之前都想淘波衫架喇....可惜哥哥唔鐘意啦!!!!

    ReplyDelete
  2. 好型呀件衫,包包carry得好好,可能繼續淘 :D

    ReplyDelete
  3. 好啱身呀, 可以做代言人XD
    我好少買呢d連體衣, 因為瞕瞕是瘦長身形, 貼身得黎會短, 但夠長度的話他又會太鬆, 真係唔係個個carry得起呢!

    ReplyDelete
  4. 好得意。唔怕,可以留比細佬或者細妹

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我想要妹妹啊,但女仔唔著波衫架喎

      Delete
  5. 無論笑定喊, 包包都好可愛。。。。我呢個變態姨姨好鐘意佢喊嗰張相呀

    ReplyDelete
  6. 身型good fit,著起好型仔!

    ReplyDelete
  7. 至like佢喊果張. 好好笑!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家少少野就咁嘅樣啦,好嬲又好笑!

      Delete