Saturday 7 June 2014

包包八個月成長紀錄

包包呢個月只可以用兩個字黎形容:麻煩!


我無幫包包磅重!但呢排食得唔好嘅包包好明顯無咁好肉,由肥b變左中等b啦!


繼續厭奶,飲4-5安已經好好,飲到6安就真係要開香檳!(只有姐姐餵過6安)

呢個月仲有幾日極度厭奶,飲2-3安就停,mama我沮喪到呢… 嗰幾日仲要糊仔都食唔晒,唔知點解!我諗過包包會唔會飲厭左呢隻奶粉(美素)?於是畀左A+佢試,點知飲左一安唔肯再飲!唔通太甜?跟住。。。我買左近來好多blogger buy 嘅 illuma。。。 連老公都話只要包包肯飲,幾貴都買!可惜包包唔領情,係飲左一啖之唔飲!唉,好頭痛。。。因為連糊仔都食少左,我就成日諗下可以整啲咩畀佢食,參考左燒煵媽嘅yummy food,明明我試味好好味嘅野,但包包係唔食就唔食!唯一鍾意嘅係bb奶蒸蛋。。。我依家都經常整。最奇怪嘅係過左幾日佢又好返(好返嘅定義係飲4-5安)。其實我摸到佢出牙仔,可能有影響,但呢個包豬係時不時就有幾日係咁,好煩呀~(呢兩日又黎料!)

明明肚仔可以容下一碗粥/糊,點解飲咁少奶呢?!

包包依家肯食粥仔,雖然佢都係鍾意糊仔多啲!又鍾意食水果同bb餅。但佢唔係一個為食嘅bb,好多時佢對食都無咩興趣,咁我先煩惱!!


夜晚9點前訓,朝早7am-7.30am起身。但佢好奇怪,5點幾會醒一醒,仲會喊,要我抱佢暗佢訓返!有時5點醒完6點又醒,到7點就醒晒!可憐mama我無覺好訓!日頭nap 3次,每次1-1.5 個鐘。唔夠訓嘅包包會好忟又勁r頭,好煩架!

行為
包包已經唔係一個會乖乖自己坐喺度玩嘅bb。八個月嘅佢仲未識爬(註:包包在8.5個月識爬),但就經常會反身,反左又郁唔到嘅佢就會叫救命!雖然未識企,但就好鍾意企。點企?就係我地的住佢企,真係好攰架!依家又好鍾意人抱,玩玩下就會伸手要抱,你唔抱佢就會成個人挨埋你度等你一定要抱起佢!殺手鐧就係r頭r耳,如果唔鍾意就會勁r頭,好多時r到紅晒我又唔忍心就被迫妥協。總之坐一陣就反身,一反身又要人救,救完又要抱,包包真係麻煩左好多呀!!


唔好以為扮可愛就得呀,mama嬲你成日唔飲奶奶呀!

第一次玩波波,特別鍾意紅色同綠色。

可以好專心咁玩玩具,你講咩佢都唔理你!

鄉下仔

笑到眼瞇瞇!

papa 生日


想出牙,成日梅下梅下咁。


開始咩扮塞入口,為左唔想佢食手食玩具,開始奶咀隨身!


古域的眼神


睇迪士尼好專心。
可以同papa玩到好癲
冧死人嘅笑容!


包包8個月生日快樂!!
(有人勁扭眼訓又食手又r頭,要食住奶咀先冷靜到!)

mama的話
呢個月嘅艾利絲好沮喪,包包食得少我就好唔開心。有時會覺得自己好無用,做人阿媽好失敗。加上工作上又有啲唔如意,個人好灰。。。最夜餐奶我會夜啲先餵,等包包餓啲飲多啲訓好啲,所以經常夜訓。我個人就好似行屍走肉咁。

唉,呢啲日子幾時先會過?有時我好想包包快啲到一歲,咁我就唔使愁佢飲太少奶!

包包,你聽話啦,你係bb要飲多啲奶奶架!



10 comments:

  1. 我超鍾意包包張竹椅。
    厭奶堅係煩,慢慢來啦。會過去的!
    我成日都係咁安慰自己。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,會過去的,但又會返返來(>_<)

      Delete
  2. 苦了媽媽喔,包包乖乖地食奶啦,唔係變左瘦bb 架啦!
    媽媽加油!

    ReplyDelete
  3. 睇相包包都算大隻仔喎, 睇唔出食嘢咁惡搞, 要打pat pat 呀
    其實包包食依家一日食幾多餐
    嗰時蛇仔明唔食奶, 我就減佢一餐, 拉長個食嘢時間, 咁就好啲喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係得個頭大,呃得下人!一日5餐,2固3奶,4個鐘一餐。其實可否唔快轉3固?

      Delete
  4. 唔食奶真係令人好擔心架, 希望包包大個仔乖乖啦!
    我都聽過出牙仔會唔食野呀, 放心啦, 牙仔出左黎就會好好多呀!
    做人媽媽真係有好多野要擔心, 加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經出左半隻牙,但呢幾日又唔肯飲奶,佢自我戒奶囉!

      Delete
  5. 我個女由細到大都吾食野,我開頭都好似你咁沮喪,而家我直頭吾理佢,煮完吾食算.....雖然作為媽媽真係好想佢地食多D,但有時真係迫吾到呀,吾駛擔心,大把人陪你呀(至少有我!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hannah又唔算瘦喎,估唔到呀!包包過左一歲我就唔會理咁多,但依家仲係bb要想盡方法令佢食多啲!怕唔夠營養成長同發展!

      Delete