Wednesday 30 April 2014

包包七個月成長紀錄


艾利絲例遲,包包七個月紀錄依家先寫,太多相要處理啦
下面係包包6-7個月大嘅相
唔使去健康院,又無刻意去磅,所以唔知幾重。但六個月時已19磅嘅包包相當重手,可能頭大!

包包繼續厭奶,每餐只飲4-5安奶。所以我轉左由5餐轉6餐,4奶兩糊。但6餐只係實行左兩個星期,開始時ok架,但後期呢個包豬夠膽只係食3安奶一餐!所以我決定要餓下佢,轉返5餐,3奶2糊。

暫時還是食糊仔,因為糊仔用奶開,咁包包可以食多啲奶。糊仔已經可以開好杰身。已經試過嘅食物有南瓜,紅蘿蔔,粟米,蕃茄,蕃薯,薯仔,節瓜,翠玉瓜,菠菜,芥蘭(葉),白菜苗,豆腐。生果有蘋果,梨,士多啤梨,香蕉同木瓜。肉未開始食,試過整三文魚但佢唔鍾意食,食左幾啖唔肯食呀!下次加多兩樣食物再試!好在包包都鍾意食糊仔,可以食到一個bb碗嘅糊仔,先至長肉。

一日三個nap,訓30-90分鐘。夜晚8.30就訓,朝早7.00-7.30起身。所以假日如果姐姐放假,我就同平日返工一樣咁早起身。但老公就依然大覺訓T_T。不過我都希望包包係個早睡早起嘅寶寶,辛苦啲都要!

夜晚會醒三四次,mama好耐無試過一覺訓天光啦!

行為
呢個月嘅包包我覺得大個左好多呀,唔只個樣老積左,也開始有好多野想表達。簡單來說就係麻煩左好多啦!自從學坐後就好鍾意坐,可以坐喺playmat 度玩 30分鐘。但好景不常,我99呀,成日抱包包,佢可以抱住包包成個鐘架!攪到包包依家成日扭抱,一有人行埋去就會舉高手要人抱!一抱就唔肯坐返低。。。

一早叫老公同99講唔好抱咁多,但老公話由佢,老人家係咁喎!激死呀!啲老人家寵壞晒bb,辛苦嘅咪又係我地做阿媽嘅!

包包識反身後並無成日反,要引佢先會反,仲唔係成日引到,佢真係太懶啦!爬就一啲進展都無!

依家唔鍾意嘅就會叫,拎走佢玩緊嘅野會即喊架!所以要攞野同佢交換先得。一忟或眼訓時就會r頭r耳,成日r到塊面紅晒,mama我好頭痕呀,點先令佢唔r?

成長

初轉六餐時好明顯肥返少少

一著粉紅色衫就好女仔!


長長眼捷毛,好靚女呀,哈哈!

媽媽影相就想攞我個相機


第一次食好硬嘅手指餅,完全唔欣賞呢!


可愛小老虎!


bear bear ?

開始轉季,買左leg warmer, 但包包對腳仲好短,大腿又肥,哈哈


又想攞我相機

同papa玩得好開心


依家最鍾意玩腳仔


有人扭計!

papa喺英國買嘅m&m's 衫仔,好似係3-6 months size,依家有點細呢!



呢個月個樣大個左好多呀!


已經坐得好穩了

如陽光般的笑容!

七個月買左東海堂嘅朱古力五重奏,但我覺得太甜!
包包開始郁身郁勢,同佢影相已經無咁容易啦!

mama的話

呢個月嘅包包好似懂事左好多,會坐,會反身,會想去企,會好認真咁玩玩具,個樣成日都好似諗緊野咁!但又曳左,情緒多左,心野左,貪玩左,貪吃左!湊住佢真係成日都唔得閒!依家又要諗整咩畀佢食。平時係姐姐湊佢,所以一放假我一定要痴住包包,咁佢先會痴返我嘛!講下講下,我真係好耐都無同friends去街啦!但錢就係咁洗,因為fb同淘寶都太多野買啦,買到我覺得真係要停一停!最幣係呢啲網購洗嘅都係自己錢,唔係老公錢呢(>﹏<)

包包,希望你長大後知道mama為你所做的一切,我唔expect你養我,但你要愛護和尊重你爸媽呀,千祈唔好唔理我呀…

20 comments:

  1. 包包個樣好似爸爸^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有人話好似我,又有人話好似老公呢!

      Delete
  2. 包包扭計個樣好可愛呀
    我好變態,有時好鐘意細路喊個樣,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好鍾意影包包喊樣,哈哈

      Delete
  3. 眼睫毛真係好長!真係好重手,anki 都係廿磅咋!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 男仔重啲,同埋包包頭大呢!

      Delete
  4. 嘩,真係好長呀!靚女,哈哈

    ReplyDelete
  5. 細細個培養佢早睡早起真係岩架..如果唔係好似我小b咁就慘啦, 晚晚點12點都唔願訓, 唉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!同埋我唔想佢第時返學時辛苦

      Delete
  6. very cutie, very sweet face!!

    ReplyDelete
  7. 好長啲眼睫毛, cute cute 包包!!!
    早睡早起, 大爺都係, 我放假同平時返工一樣, 晨咁早起身=.=

    ReplyDelete
  8. 一忟或眼訓時就會r頭r耳,成日r到塊面紅晒-->燒腩仔都係咁...R到條頸紅晒損晒,都唔知可以點stop佢﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好想知點stop呀,好難攪!

      Delete
  9. 包包真的很可愛呀。
    同埋你家的PLAYMAT和我家的一樣呢。:)

    ReplyDelete