Thursday 24 April 2014

2014 老公生日

Easter 其中一日係老公生日。

老公想食燒肉,所以揀左伊呂波,喜歡燒肉嘅朋友一定識呢間野!

伊呂波燒肉 (尖沙咀)
地址 :尖沙咀金馬倫道23號金馬倫廣場1樓
電話 :2311 4700
網址 :http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=22350

因為下午有節目,所以就食個birthday lunch!


叫左兩個set lunch 再叫一碟和牛。lunch 抵食好多呢!個set 有魚生,天婦羅,蒸蛋,前菜 etc 咩都有啲。我要豬老公要牛,味道不錯!

而個和牛就好正呀,係我喺香港食過最好味嘅和牛呢,order呢個一定唔會失望!雖然份量唔大,但因為脂肪比例較多,所以都食到好飽!

最後仲有個好味唔甜嘅豆腐雪糕!

下午嘅節目就係去影相啦!
係呀,艾利絲又同包包去studio影相啦!
不過呢一次係free架,詳情我下一篇再講。

呢日特登同佢地兩父子著父子裝呢!

影完夜晚回家切蛋糕!




老公,
Happy  birthday
老婆&仔仔

帝苑酒店fine food嘅hazelnut chocolate cake, hazelnut chocolate moose 好rich, 加埋脆脆餅底,好味,但食完好濟呀。


著上短衫短褲嘅包包好爽呀!

回想上年呢一日,剛剛照到bb係仔仔,老公開心到呢… 話咁快一年,包包已經咁大粒啦!生命就係咁奇妙!

老公,祝你身體健康,搵多啲錢,愈來愈愛你老婆同仔仔,哈哈哈!

8 comments:

  1. happy birthday 包爹
    兩父子都好醒神喎, 包包又大個仔咗, 頭髮多咗
    期待你分享靚相

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我代佢多謝!呢兩個月包包大得好快呢

      Delete
  2. 祀包爹生日快樂,身體健康,開開心心喔 ^^
    哈哈....我都係希望第一胎係仔仔,記起照到係仔仔時,都係超開心呢 ^^
    包包好可愛呀,肥肥白白^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我代佢多謝先!我老公都係想第一個係仔,依家就好想第時再生係女啦!

      Delete
  3. 包包個樣又大咗,戴條巾仔好可愛呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能我幫佢著到好似好太個咁呢

      Delete