Monday 7 April 2014

包包六個月成長紀錄

包包已經快7個月大了, MAMA要趕緊出呢一篇先!!


因為係六個月成長紀錄, 所以下面既相片係包包五至六個月大時候既相...
我一路UPLOAD相一路睇, 已經覺得包包個樣真係一路都變緊呢!!!


六個月返健康院, 重 8.5 KG (19 LBS), 高 68 CM, 體重係75%線, 比起四個月時90%線跌左...
因為包包開始厭奶!! (註: 到依家都仲厭緊奶呀, 唉!)

雖然包包厭奶, 但姑娘話佢體重仲係好好, 而且精靈活潑, 唔使擔心喎 (唉, 做阿媽既點會唔擔心架?!?!)

我知我知, 其實包包算係幾重手既BB, 但我真係睇住佢一日一日咁瘦, 真係好心痛架!!


包包由之前每餐既6-7安, 跌到3-5安!! 最WORST係有兩晚, 包包係只係飲左一安!!!
再餵就喊, 點都唔飲, 而我..... 真係喊左出來....
包包咁細, 唔飲奶點得架!!
MAMA我都唔知偷喊左幾多次 (包爸見到一定話我傻)
個仔唔飲奶, 我就好大壓力, 每次都想佢飲多D, 佢飲得少我就好唔開心....

另外包包都開始食固體, 一開始時都食得好少, 慢慢就愈食愈好, 我都試左唔少糊仔先揀到隻佢鍾意既... 而且我都好努力去整唔同既蔬菜蓉畀佢食, 不過都係食得唔多, 佢唔知點解佢好似胃口細左好多, 飲奶, 食SOLID都食好少...

係咁上網睇下厭奶可以點做, 開奶茶 (BOTH沖濟同執藥) 試過都無用....
依家諗返, 呢段時間既自己真係好STRESSED, 個腦真係日日夜夜都諗住個仔!! 又訓得唔好...

(註: 依家包包實行少食多餐, 由5餐轉6餐, 睇得出依家無再瘦落去, 而我都可以暫時鬆一口氣)

成長

好啦, 睇下包包呢個月既發展先...

未厭奶前真係肥嘟嘟架...


我好鍾意既一幅相, 好SWEET ^^

包包應該叫方方, 因為係方方面架, HAHA...


仲有少少凍時影, 對肉腿好多肉, 著住襪好似著左BOOTS咁, HAHA....


好鍾意圓碌碌既包包呀 ~~~~


呢件外套, 以為好大件, 點知包包著起剛剛好.... 天氣又開始暖, 著得2-3次 ONLY...


著得都好可愛呀



漲BOB BOB, HEHE....


六個月既包包仲未識反身
(註: 包包已經係6M15D反左身啦)


話說有一日放工返家, 包包塊面唔知點解好紅, 似係敏感...
因為係夜晚, 無去睇醫生
第二朝就退左少少紅, 但從此之後佢啲皮膚就sensitive左好多,成日都有紅。睇過醫生話係好輕微好輕微嘅濕疹,都唔知係唔係,因為包包唔痕又唔痛嘅。


六個月開始坐,好鍾意自己坐


飲奶奶同水識揸樽,當然,也識得推開個樽唔飲!


cool包只對熟人笑,笑多啲啦乖仔!


朝早嘅包包係特別包,唔通水腫?!


係咪好嬌俏呢?哈哈


包包六個月大,買左聖安娜嘅Belgium chocolate banana cake, 呢個cake唔錯架,我老公好鍾意!


包包剛訓醒,呆豬豬,唔知我地做緊咩呢!


mama的話

不經不覺包包已經半歲大,呢個月仲經歷左幾個第一次,第一次點燈,第一個情人節,第一個結婚紀念日,而六個月呢日更加係我同老公拍拖13週年紀念!因為同結婚紀念太近,沒有特別慶祝,反而因為包包六個月先慶祝!13年啦,經歷了不少,慶幸我同老公都仍然恩愛。年輕的歲月過了,現在只能歸於平淡,凡事以仔仔為先!

包包已經唔係一舊飯,開始有好多表情,仲開始有要求(即係愈來愈麻煩),但也愈來愈好玩,得意! 其實包包除了最近食得差啲,so far佢都係一個唔太難湊嘅bb,希望唔好讚壞啦!


papa的話

包爹依然係康樂組組長,所以包包依家見到papa都好易笑,相反,papa餵奶佢會唔正經架!

但包爹一個人係攪唔掂包包,通常餵奶換片都會交返畀mama同姐姐呢!不過包爹好錫包包,我相信包爹會係個好爸爸嘅!(但唔好寵壞包包就得啦)


其實包包快7個月,6-7月呢段時間包包識多好多野,希望包媽我可以快手寫7個月成長紀錄!

15 comments:

  1. happy 6months 呀包包, 話咁快半歲喇
    其實睇相我都覺包包好肉地喎, 實淨型, 包媽唔好太担心啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢啲相係厭奶前,依家瘦左啦

      Delete
  2. 話咁快就6個月,媽媽加油呀!包包咁大份,食小少少都ok 啦

    ReplyDelete
  3. 包包依然好包包,唔使太擔心,食咗固體就唔使再飲咁多奶都得㗎啦﹗
    佢會唔會係留多咗口水想出牙所以面紅呢?keep住同佢保濕會好D呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我見媽媽會嘅媽媽話佢地bb飲7-8安,相比包包3-5安真係少呢。有保濕呀,一日揸幾次lotion,一時紅一時唔紅咁。

      Delete
    2. 如果見佢紅就要密密搽,之前燒腩仔流口水流得勁,我幾乎一個鐘要搽一次,之後先可以keep返白白滑滑

      Delete
    3. 嘩要一個鐘一次架,咁我再搽密啲先!

      Delete
  4. 你地都係包包的好父母~~ 唔好俾咁大壓力自己啦!! BB健康快樂就好了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明白,但做唔到唔擔心,始終等一次當媽媽係緊張啲

      Delete
  5. 包包半歲快樂!
    我睇資料話bb過左半歲開始活動多, 係會易瘦d, 亦唔需要咁多脂肪因為會阻住活動
    我諗包包瘦左可能係長高拉長左, 再加上要為轉身同爬做準備
    諵b 6個月又係厭奶, 同埋瘦左, 我覺得係拉長左呀
    你都唔好咁擔心啦, 好快就過厭奶期喇~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來係咁,咁我都放心啲,多謝你呀!諵b都厭奶嗎?但包包已厭左個幾月了,做媽媽的始終會擔心

      Delete
    2. 佢早排又係厭奶, 平時飲開6安, 飲3-4安就唔肯飲, 氹足一個鐘都係飲淨2安, 到7個月度開始無喇, 肯飲晒, 最多飲剩半安-1安, 我無迫佢飲喇, 不過見到其他BB飲7-8安好犀利!
      我諗諵B鍾意食固體多D, 食粥食得好快, 又肯開口試生果, 個個BB都唔同, 最緊要健康院話佢OK呀~

      Delete