Sunday 13 April 2014

飽飽瞇眼!

bb唔識講野,往往要從佢地嘅表情去估下代表什麼。

包包食飽飽唔想再食就係呢個瞇眼瞇咀嘅表情啦!
真係又攪笑又可愛!




13 comments:

  1. 好可愛呀~~~~~
    不禁睇完又睇添

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 唔係呀,佢擋住唔畀我餵,依家每次食夠就呢個樣呢!

      Delete
  3. hahaha....包包真係可愛到震

    ReplyDelete
  4. 好得意呀!!!!!

    ReplyDelete
  5. 佢mi實個口...好似朗朗細過咁..哈哈
    示意"我唔食呀!!!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家成日最尾幾啖就呢個樣,我就會話佢好醜樣豬呀!

      Delete
  6. 包包話我未試清楚咩味,你等我搭真D先餵下一啖啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,ivy 唔使幫呢個曳豬講好說話啦

      Delete