Tuesday 6 May 2014

Photos by Always Smile Studio (Alvin Yau):扭計篇


之前話過要出扭計篇, 都唔記得添....

回顧: 

Photos by Always Smile Studio (Alvin Yau):精華篇


"MAMA, 呢度邊度黎架....."

"食唔食得架???"

"E....."

"我...我....我.... 我跌啦...."

"我好攰呀......."

"可以起身未呀??"

"無人理我....."

"抖下先...."

呢個時候既包包已經勁眼訓, 好扭計呀...







雖然好扭計, 但MAMA覺得包包扭計樣好得意, 我好鍾意呢!!

15 comments:

  1. 件煲呔口水肩好正, 好sexy, ee鍾意呀! :D~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來田鼠ee鍾意約隱約現,哈哈

      Delete
  2. 嘩!包包好正,好肥美呀!咔咔 ~
    加埋媽媽的旁白更加繪聲繪影 very good ~

    ReplyDelete
  3. 包包個扭計樣真係好可愛呀~~~~~~~~~~
    妹豬嘅一歲相我都係搵Alvin Yau影,佢影得幾好

    ReplyDelete
  4. 點解包包扭計都扭得咁可愛㗎﹗

    ReplyDelete
  5. soooooooooooooooooooo cute!!!! 冧死EE我了~~~

    ReplyDelete
  6. 很肥美很可愛呀!能影就影多d吧,愈大愈難影,因為動來動去!

    ReplyDelete