Wednesday 9 April 2014

solid food

包包六個月大開始食固體,好多blogger媽媽煮野食好叻,所以我唔打算獻醜寫我煮嘅野 (又其實我完全無興趣影低自己煮嘅食物,哈哈)

我只係想share我嘅工具!

bb開始食solid,要準備啲咩呢? 健康院書仔有介紹,但當然呢個年代係有好多product係更加方便。

基本上所有食物都要經過 去皮、切粒、蒸熟、攪蓉。

去皮

偉大發明:瓜刨。買左之後會問自己點解以前要用刀仔批皮咁辛苦


切粒

沒甚麼特別,但我買左個新砧板for bb 食物

蒸熟/攪蓉

趁之前aeon特價,買左個蒸攪二合一,雖然相比其他blender 貴 ,但就好方便同易用,啱晒懶人同無咩時間嘅working mum ,仲有好易整壞電器嘅工人姐姐!

蒸完倒轉就可以blend,好方便。


bb開始食solid,食物一定要夠綿,有時我見blend完都唔夠幼細就會再過filter(當然bb大啲就唔需要了)。

有朋友好細心,一早送我combi grater and filter set,仲有碗仔。因包包仲細,基本上我連蘋果啤梨蓉都會過filter。而水果因為唔使蒸熟,所以我會用grater 再過filter,包包食得好滋味。(書仔話可以用匙羹摑,但我嚴唔夠幼細)



又,bb食量真係好細,下下又砌又blend實在花時間。我同好多媽媽一樣,會做冰粒。有蓋冰格,一田aeon有售。blend完嘅食材,造成冰粒,也方便工人姐姐,只要reheat再mix糊仔就可以餵bb食。



糊仔

bb通常先試糊仔,後試粥仔。開糊仔可以唔跟instructions, 開始時稀啲,慢慢加杰。一開始時因為雀巢有寄sample畀我,所以包包係食雀巢先,而且食得ok唔抗拒。有見雀巢相比較甜,又唔係organic,所以買了一盒holle,隨手買,也沒看清楚。


點知包包一啲都唔欣賞,食到wea 晒咀!我自己一試,原來淡茂茂架,食過雀巢嘅包包更係唔鍾意。。。

好咁我就買過第二隻啦!


呢隻hipp有banana 同peach味,諗住有啲味包包會like,點知又係唔鍾意食,可能個texture 唔夠fine...

聽人講healthy times 幾好味,我又買!


雖然無holle咁啖,但包包都係唔多鍾意!
諗諗下包包可能唔鍾意燕麥!
決定去買rice porridge !
去到公司附近嘅supermarket,只得呢個brand,照買!


bellamy 呢隻個texture 好幼滑,加左蔬菜蓉後包包好鍾意食!
但呢個brand 唔係好多地方有得賣,而且價錢貴過其他organic brand呢!

最後,朋友介紹呢隻healthy times 嘅brown rice cereal,都係rice但質地無咁滑,
大型百佳有售,而包包都食得幾好!


包包的口味:喜歡度由右到左(右邊最喜歡)


其實我都有試過煮粥仔,但包包對於淡茂茂嘅粥仔無興趣,可能遲啲可以食魚同肉時再試!

至於煲粥,上網搵到個懶人方法。買左個象印,平時可以帶粥仔出街之外,仲可以用來焗粥。


焗兩個鐘米就已經爆開,我就會再blend 兩下,已經好綿,又唔使睇火,so good!

不過長遠來看,都應該要買個電煲好啲!

望一望上面,真係好多架餐,仲未計食物、零食喎,所以我老公話我攪太多野囉,但你估我想咩?!

寫住咁多先!

16 comments:

  1. 我都就快要開始呢個勁多野搞既生涯, 至唔中意就係咁,不過又無辦法,加油呀!其實呢個 stage 先最麻煩, 出街又唔食得街邊野,下下都要自己煮,我個陣都比老公話我多鬼餘,但又可以點??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪係!不過睇到阿仔食得好滿足個樣,真係幾麻煩都抵!

      Delete
  2. 我都係用呢個蒸攪二合一. 好方便!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我老公當時仲問我點解買咁貴!

      Delete
  3. 我遲啲又你經歷呢個stage喇。。

    ReplyDelete
  4. healthy times好多BB都鍾意食,妹豬以前食親都4萬咁口

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我朋友個仔又係好鍾意所以介紹畀我呢!

      Delete
  5. 我一開始都係俾healthy times 嘅brown rice cereal 諵B食, 佢食得好滋味架, 食左半包食粥仔喇~
    我用d工具同你好似呀! 又係蒸煮機同食物處理set, 不過我買左pigeon
    蒸煮機真係wonderful, 我同老公講雖然貴, 但覺得自己買得好啱 haha
    蒸完攪再用filter雖然好多野搞, 但我好enjoy, 我覺得煮baby food好開心好好玩, 又可以諗下唔同combination
    不過洗就好大鑊, 好彩有工人姐姐:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,見到個仔食得好滿足個樣我都好開心!我都係留畀姐姐洗:p

      Delete
  6. YEAH! 我趁有朋友話送禮物俾木木,話左要呢部! filter & grater就係樂天買左個...唔知點解我咁快買晒...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遲早都要準備,早啲買可以平啲呢!果然係好媽媽!

      Delete
  7. 我都係整冰粒,就算佢宜家咁大都仲會將d肉一次過蒸完打爛變冰粒,真係方便好多o架

    ReplyDelete
  8. 要準備咁多野的呀?我要快手看看好作準備了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都要諗定啦!avent部機特價買平好多架!

      Delete