Thursday 24 April 2014

有了小孩後,小事都變大事

看到這篇文章後,很有同感!

http://tisshuang.pixnet.net/blog/post/361655012

我家包爹一向是個給媽媽寵壞的大少,一向我對著一個要求多多又不願動手的老公都好有耐性,但有了包包後我實在沒有多餘時間entertain這位大少,最近他說我變了!!

我說,是的,因為我的時間和耐性已被包包佔了大部份,你最好反思下,因我有一天可能"頂你唔順"。( ̄▽ ̄)ノ

"有了孩子之後,我幾乎天天睡不好,只要有一天睡眠不中斷,就要偷笑了
不斷地告訴自己,情緒不能糟
有孩子就是這樣,睡不飽是正常
只是當這樣的情緒不斷不斷的累積
碰到一個引爆點的時候就會爆炸"

雖然我不是ftm,但也是長時間睡不飽,之前就試過"爆炸"了!

"一般來說,女人比較願意為孩子做改變和犧牲
男人通常還是會比較想保有一些自我的空間和時間
於是當孩子介入之後,男人開始覺得女人怎麼變了?! 其實,不就是因為愛孩子的緣故嗎?"

老公呀,仔仔你都有份,還要是跟你姓,不只我,你都要改變一下啦!我變了,是因為愛孩子,你應該高興呀!

"奉勸每個倒楣的老公
老婆如果有跟你講一點點她在意的小事情
請你也一定放在心上
因為那是她認為你愛她的動作之一啊!!"


10 comments:

  1. "爆炸"呢家嘢,時不時都會出現响我身上,我諗大部份媽咪都有一個24小時隨身嘅"引爆裝置" :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,原來妹豬媽都成日爆炸!

      Delete
  2. 因為愛孩子... 因為那是她認為你愛她的動作之一
    完全認同!!

    ReplyDelete
  3. 我間中都爆下, 無法, 男人同女人諗既野真係唔同既!
    雖然老公有講你變左, 不過其實佢都係好愛你同包包嫁, 只係大家表達方式唔同. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁佢都好愛我地嘅,不過多點體諒同細心會好啲!

      Delete
  4. 我已經爆到慣左,晚晚做到 11 點先算可以休息下,老公就仲有d 私人空間,唉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以女人幾偉大呢,永遠係我地付出多啲!不過bb又痴媽媽多啲,心甘命抵!

      Delete
  5. 爆炸呢家嘢真係隨時出現,特別係個仔扭得勁嘅時候,但大爆咗幾次之後都學識調節吓,將以前大爆炸分做幾次小爆炸等殺傷力變得無咁力,可能我自己本身都好需要私人空間,所以都理解老公要有自己空間嘅,但會提醒佢適可而止囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. ivy 分析得好好呀,仲分大爆同細爆,哈哈!

      Delete