Wednesday 16 April 2014

反轉再反轉

包包自從識反身後,都好鍾意反身,但佢只係鍾意反嗰下,唔鍾意反轉左扒喺度嘅pose!(都係因為懶啦)

所以識反身後無耐佢已經學識將自己反返轉!stay耐啲都呱呱嘈!!


到依家,佢已經可以反轉再反轉,簡稱"碌"。

由playmet 一邊碌到另一邊 (>﹏<)
成日碌到成身汗,跟住就大字型訓喺度叫,意思係"我好攰呀快啲抱我啦!"

完全無意思去爬呀,即使出動星星餅同玩具,一扒喺度就要反!

點算呢???

有些人話有些bb會skip左爬呢個step,希望包包唔會啦,我想同佢去爬行大賽架!!


17 comments:

  1. O仔已反到身,但未識再反番轉.... 但又唔鍾意扒係度,成日要人幫。煩到呢.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未算呀, 遲啲佢識爬, 識百厭, 仲煩=_=

      Delete
    2. o仔咁叻咁快反身呀!

      Delete
    3. 我家的PLAYMAT同你家的一樣的呢!

      Delete
  2. 包包好叻仔喎, 咁快識碌
    嗰時我又係好驚蛇仔明會SKIP 爬, 朋友教我, BB 扒轉時, 用手推一推佢腳板仔, 等佢意識到"YOUNG" 到野推前個身, 的確我蛇仔明就係咁慢慢識爬
    你都試吓

    ReplyDelete
  3. 我個仲未反身呀,嗚嗚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔使擔心,包包6m15d先識反呢!

      Delete
  4. 睇住爬o下爬o下真係幾過癮,希望包包唔好skip左爬,等媽媽可以進行爬行大賽!hee :D

    ReplyDelete
  5. 慢慢黎啦, 老人家話七坐八爬嘛, 唔洗咁緊張喎
    小朋友要爬佢就好自然肯爬, 迫唔到架!!
    我個囡 差不多10個月先肯爬

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係佢識碌之後就好難令佢爬呀,不過都啱嘅迫唔到嘅!

      Delete
  6. 在正常教養之下, 好少bb會唔爬的, 加油呀
    其中一個教bb爬的方法, 是用你的掌心去貼住佢的腳掌, 佢隻腳掂到野會向後踢, 個身便自然向前移動, 漸漸就會識爬
    瞕瞕都係到八個月先識腹爬, 十個月才識跪爬(正確爬姿), 所以包包點會算遲..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀,我會努力同包包練習!

      Delete
  7. 如果佢真係skip咗爬呢個階段,唔使擔心,有啲BB係會咁嘅
    佢大咗同佢玩吓啲tunnel,迫佢爬,因為爬對BB嘅發展係好嘅,等佢手腳協調腦部發展好啲架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,所以真係唔想佢skip左呢

      Delete