Friday 25 April 2014

免費影相

呢篇唔係廣告,係真係有好野share!

上fb search "囍悅 - myfamily studio", 只要你嗰個月有紀念日,就可以免費影一輯相,詳情自己睇fb啦。


開頭以為係studio仔,唔使錢就去玩下。
去到先知個studio大到呢,有十幾個場景,幾千呎咁大。原來佢地有做埋婚相嘅,唔怪之得咁大啦。

“媽媽,我地黎呢度做咩呀?“



我地free兩個場景,其實都已經好多野影,到後期包包都攰好扭計。

最後影左二百幾張,等10分鐘就可以揀相。見好多都影得ok, 問佢extra 一張幾錢,佢話我係fb join所以有六折,要晒全部soft copy就$360。

無錯,係$360! 但就只會執15張相。
由於包包好眼訓,我地都費事諗啦,放低$360就走啦!唔知係咪個b係度扭計,佢地一啲都無sell我地野喎!

要揀15張畀佢執,我地都是是但但,包包勁扭計。佢print左嗰15張相落張A4紙for 我地record。

又唔係話影得非常好嗰隻,但包包呢日都好合作,啲場景都幾好,好多張都好ok,$360我覺得抵到爛呀!



不過就要2個月先有product,要等下啦。

有興趣就去玩下吖!5月就可以報7月啦,生日,結婚紀念,百日,半歲,都得架!要快喎!

16 comments:

  1. 嘩...等我即刻上fb睇下先~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家多人知左可以難搶啲呀,我報嗰時無咁full架!

      Delete
  2. 真係?? 去睇下先, THANKS!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家多人知左可能難搶啲呀,我報嗰時無咁full架!

      Delete
  3. 有D咁筍既野, 多謝分享!! 等你出左投票我又like下你先!
    包包坐喺雞蛋前面果張好得意呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都揀左呢張放fb呢,不過要過百個like先有機會,我應該唔會贏啦

      Delete
  4. 我之前都係FB見過朋友share呀,仲以為係純宣傳嘅嘢來添,原來係真就要睇清楚啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家多人知左可能難搶啲呀,我報嗰時無咁full架!

      Delete
  5. 抵WOR! LOOK LOOK 先! THX!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家多人知左可能難搶啲呀,我報嗰時無咁full架!

      Delete
  6. ok 喎!不過我老公已經影到怕

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我老公都係,哈哈,個仔七個月大影左三次!

      Delete
    2. 我老公仲衰, 佢勁唔願意影之餘, 問我:仲要影幾多次-_-#

      Delete
    3. 我先斬後奏,話我book左啦喎!你唔影咁我同個仔兩個影囉,哈哈!我話第時你個仔會多謝我地幫佢影左咁多可愛相片!我細個就係無咩相所以好想好想幫包包影多啲呀!

      Delete
  7. 點樣証明當日係紀念日?

    ReplyDelete