Wednesday 5 March 2014

Sleeping baby

唔知有幾多人好似我咁,好鍾意望住bb訓覺?

我覺得包包訓覺個樣好sweet,好乖,好舒服。望住熟睡中的包包,已經覺得好溫暖,幸福。有時會見到佢笑,有時會偏咀,好想知包包發緊咩夢呢?


好少影包包睡覺,因為光唔夠又唔想閃光。
下面呢張係tune過,好喜歡包包長長的眼捷毛!還有純天然的眼線呢!


包包唔算訓得多,但佢訓覺都係好斯文,唔會左擰右擰。。。所以,包包個頭型訓到偏晒!

我媽話頭偏嘅小朋友通常乖啲定啲,唔知包包算唔算呢?

包包,mama希望你吃得好睡得好,你睡得好也代表我有覺好訓,哈哈!

11 comments:

  1. ((舉手~舉手~~)) 我都鐘意望BB 訓覺,好得意呢 ^^
    哎呀...何只有長長的眼捷毛 & 純天然的眼線,仲有超超超好的皮膚& 零毛孔啊.....羨慕ing.....

    ReplyDelete
  2. 我都like望住朗朗訓覺架~~仲會成日情不自禁鍚鍚^^
    朗朗訓覺個樣真係好冧..小天使一樣...但醒左就........................wakakakakakaa
    包包...比我感覺..睇個樣都好乖囝呀!!可能伯母所講真係事實~~hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好似小天使,希望唔好讚壞!但個頭偏偏好攪笑呢

      Delete
  3. 我都好鍾意望住妹豬瞓覺,見到佢瞓到好冧個樣,就會不其然覺得自己好幸福

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,bb訓得好媽媽就覺得好幸福

      Delete
  4. 好可愛呀...我想錫啖呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都成日忍唔住錫佢架,哈哈

      Delete
  5. 包包真係好似mama咁靚呀..
    見到佢訓覺張相, 好想錫啖佢..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都成日忍唔住錫佢架,哈哈

      Delete
  6. 我都好鍾意望住KENDEN瞓覺ar, 因只有嗰時佢先唔會周身郁同周圍摸 :P

    ReplyDelete