Wednesday 12 March 2014

結婚三週年 (上)

二月廿六日係我地結婚三週年啦,呢日我地兩個都請左假。

本來係想去馬灣行下,因為馬灣公園係我地結婚嘅地方,可以同包包去我覺得好有意思!可惜當日我地一check 荃灣船嘅timetable, 原來依家一日先得三班船!以前係一個鐘一班架!啲時間係完全夾唔到!如果坐巴士就好唔方便,私家車又唔畀入!所以被迫放棄,都幾失望架!本來仲想同包包影下相!

後來老公提議去南生圍,我地住咁近都未去過!因為假日超多人,又難泊車,難得平日無咩人!

我地蠢左喺新元中嗰邊入,因為原來要坐船仔先過到去!



呢日天氣又焗又熱,帶住hipseat同包豬都幾辛苦!包包好好奇,周圍望,淨係唔望鏡頭,同佢影相都幾辛苦架!

不過呢度環境真係幾好,好寧靜。。。




南生圍必影境點



其實帶左腳架,但包包成曰唔望鏡頭,所以放棄腳架 ╮(╯_╰)╭

於是唯有叫路人幫我地影啲全家幅啦!好開心我地遇到好好嘅路人甲同路人乙,佢地一個幫我地影左好多唔同角度嘅相,一個就拎住鎖匙引包包望鏡頭,真係好多謝佢地呀!




影返啲溫馨啲嘅相先!




影埋呢個位就走啦!


包包回程時好開心,腳仔郁郁咁,喺車度nap左10分鐘,返到屋企仍然好hyper唔肯訓呀!

老公話等包包識行,我地再黎影過!

16 comments:

  1. 三週年快樂!
    包包咁細個未識捕捉鏡頭,遲D就識啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,我包包依家cool爆,唔鍾意望鏡頭,一係就bear住你呀!(>_<)

      Delete
  2. 結婚三週年快樂! 平日去南生圍冇人行又幾舒服既~ 你地有冇去過元朗公園呀? 有一大遍草地, 第時可以帶埋包包去跑下~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我未生包包前去過,第時想帶佢去野餐呀

      Delete
  3. 三週年快樂呀!!!咁又三週年...仲記得同你同一日結婚~haha
    祝你一家繼續幸福快樂^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我地真係有緣!你地有無慶祝呀?

      Delete
    2. 佢果日要開工呀!!所以都無慶祝....
      不過有後補食返餐...但無你老公咁sweet ar,....哈哈

      Delete
  4. 三週年快樂喔,繼續甜蜜幸福喔 ^^
    Iris, 葵芳新都會門外有巴士去馬灣的,好方便架,你下次可以 try try 呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為想推bb車,坐巴士唔方便呀。唯有下次夾好時間先去啦!

      Delete
  5. 帶定個會響嘅鈴鈴玩具可能會引到佢望鏡頭喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有帶佢個玩具呀,如果唔係一幅都影唔到呢

      Delete
  6. Wow happy 3rd anniversary baby iris

    ReplyDelete