Monday 3 March 2014

厭奶,易醒

呢個幾星期艾利絲都無覺好訓。。。

新年後包包開始一晚醒幾次,仲要係要抱起佢暗佢先訓返!一晚幾次,我同無訓差不多!如果由佢喊,佢就會喊到成個人醒晒,點暗都訓唔返!第二日我同老公都要返工,真係人都癲!

一向唔想bb食supplements ,但我今次低頭了,屋企人喺咁叫我畀包包食保嬰丹,所以買了。保嬰丹係藥,好苦又唔可以溝奶,只可用針筒餵,當然餵時包包爆喊啦!食左兩日已明顯好左,只係醒一兩次!見包包食保嬰丹個樣咁慘,就去買珍珠未,都係有定驚安睡效果,雖然貴啲,但就無味唔苦,點知對包包一啲都唔work.... 但我地都唔想keep住食保嬰丹,情況唔太差都唔餵藥。

依家就每晚醒一至三次左右。但另一問題又黎,包包開始厭奶,平時已經唔係食得多,由6-7安變左3-4安!做媽媽嘅點會唔擔心吖!於是無法下都要畀開奶茶,但到依家已經一個星期啦,都未有好轉!食糊仔又未係食得好好,未可以代替食奶住。雖然六個月厭奶都普遍,但包包好明顯係瘦左,真係心痛!

上網睇,人地話過一排bb就會back to normal ,包包,你快啲變返之前咁啦!

除了厭奶外,包包其他都好正常,便便一日一兩次(所以我又唔覺佢熱氣),仲係好精靈可愛!


唉,都唔知可以點做。。。

14 comments:

  1. 無事既..佢易醒..可能真係燥熱(中醫角度啦)
    我覺得保嬰丹係work..但長期食我都覺得唔太好~~
    所以婆婆係朗朗六個幾月就教我要學煲開奶茶或紅蘿蔔水(唔好買現成)..煲既效果係work d
    好似大人飲涼茶咁去燥解熱(p.s.奶粉係燥熱)..個人訓都舒服d..加油啦~~
    厭奶期係會過去的~~到時可能同你飲到8-9安奶奶^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我用沖濟ja ,我想問自己煲嘅開奶茶可以溝奶嗎?苦唔苦?我驚包包唔肯飲呀

      Delete
  2. 我仔早兩星期都厭奶。好擔心。一日五餐,每餐食4安都要同佢打交咁樣。
    不過呢兩日又好似好番D,希望唔係幻覺。
    加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. o仔咁細個就厭奶?希望唔係幻覺!o仔要乖乖呀!

      Delete
  3. 我蛇仔明都係易醒嗰TYPE, 同你相反, 我係好想俾佢食保嬰丹, 因為幾十年流傳, 我估應該WORK 掛, 但我媽就超反對, 我偷偷俾佢食過兩次, 佢好鐘意食, 食完都好咗少少, 咁我就冇再俾LU
    我覺得BB 大大吓訓覺方面會好少少, 捱多一陣就好架喇, 加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. 蛇仔明大啲都ok,包包細個食藥始終唔係幾好,又怕佢腸胃受唔到。蛇仔明好鍾意食?唔怕苦嗎?

      Delete
  4. 厭奶同易醒呢家嘢係妹豬嘅強項,所以我好明白你嘅心情,不過比啲時間包包,真係過一排就會好好多

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望真係過一排好啲啦,我想見返肥豬包呀

      Delete
  5. 燒腩仔到宜家咁大都仲會半夜醒,間中會喊成半粒鐘都唔收聲添,我係要出盡法寶叫醒佢,等佢清醒之後再暗過佢瞓,所以我好明你苦況...

    你哋有無畀開奶咀佢啜?或者試吓畀少少水佢飲都可能work㗎,佢可能只係無乜安全感而半睡半醒咁係到喊,你哋瞓之前幾個鐘盡量畀D靜態D嘅活動佢,例如較暗少少燈講故事咁,等佢平靜D咁入睡都可能有幫助,我覺得保嬰丹只係令佢個人攰D所以瞓得好D,始終係藥我都唔太贊成長期食

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包訓覺時一定要奶咀,我通常係佢訓著後拎走,半夜醒時佢會要返再訓,但之後有奶咀都醒!通常夜晚都熄燈訓,我會唱歌仔所以都算平靜架。我都唔想畀藥。。。唯有頂硬上。。。

      Delete
  6. 包包乖乖,快d back to normal ,等爸媽唔駛咁辛苦!

    ReplyDelete
  7. 我咁大個都久唔欠食...只要訓得唔好我就會食....食左真係好訓好多架~
    希望包包快D 乖乖唔好咁易醒..

    ReplyDelete