Monday 24 March 2014

Photos by Always Smile Studio (Alvin Yau):精華篇


包包六個月大,又帶佢去影下相先!

之前見過好多blogger 媽媽去alvin度影都影得好好,所以我三個月前已經book左呢日,因為alvin 2014已經加左價啦!

overall黎講我係滿意,只係包包繼續佢cool爆嘅作風,唔點笑囉!

先黎便服。。。


全家幅 ,包包個樣幾大少爺!

六個月嘅包包識坐一陣,但唔係好穩



第二個造型:黄色小雞
雖然包包唔多笑,但呢個look真係超可愛呀!



呢張係alvin執過嘅,colour sharp 好多


肥腿一雙~


第三個造型:馬騮仔




“hello,外賣一支奶奶唔該!“


懶包唔鍾意扒嘅,扁晒咀咁!



好鍾意下面呢張,好似諗緊野咁!

第四個造型:gentleman
呢個時候嘅包包已經無電,勁扭眼訓!





扒喺度想訓著咁濟!




嘻嘻,我個仔係咪好可愛呢?(忍唔住爆發嘅母愛!)

你地覺得邊個造型最好呢?

我都會recommend人地黎呢間studio,因為地方新,大,同光猛,好細心有換片area,仲有ipad同好多玩具引bb attention!

係咪覺得包包好乖咁畀人影呢,梗係唔係啦!我決定下一篇整"扭計篇",好多扭計相架!


17 comments:

  1. I like Gentleman style! So Cute!
    睇落包包都好合作呀! 原來仲有扭計篇, HAHA!

    ReplyDelete
  2. 我前後影過3次ALVIN YAU 呀~ 真係影唔錯!!

    ReplyDelete
  3. 包包真係好可愛~~~
    我都有搵Alvin Yau同妹豬影一歲相,真係影得幾好

    ReplyDelete
    Replies
    1. alvin鏡頭下嘅妹豬一定好可愛呢

      Delete
  4. 包包好可愛呀, 最鐘意bb 仲係任大人"擺佈" 時期, 真係要影多啲相記錄住架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 懶包因為懶所以暫時都係任人擺佈!

      Delete
  5. 我都搵過Alvin影,燒腩仔都有馬騮仔嘅造型呀﹗
    咁多個造型我覺得雞仔最得意呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多blogger 媽媽都有影過alvin呢,我都係咁先揀佢ja

      Delete
  6. 包包好得意呀!!!有張影到佢官仔骨骨~~~hehee

    ReplyDelete
  7. 影得好靚呀..可以留佢CONTACT俾我嘛?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你可以fb search "always smile studio" ar

      Delete
  8. 張張都好鍾意呀,包包好cute 呀

    ReplyDelete