Monday 17 March 2014

要爆了!

我同老公都要爆了。。。

呢個星期六無啦啦同包爹嘈,佢話我近排語氣好差好燥!我嗰刻先諗起自己真係無咩耐性,下下一句得埋佢度就走開。又話我最近完全ignore左佢,同佢講野都係離不開包包。。。

包包六個月開大開始食固體,因為包包仲係厭奶中,除左開奶茶,我最近就成日諗可以整咩畀佢食,希望呢個曳豬可以食多啲。咁我要返工,就緊係放工放假先攪呢樣嗰樣。呢幾日工人姐姐病左,星期六又要同佢去睇醫生。雖然包包食得唔多,但又煲粥又要blend啲veggies ,食水果要磨要過濾網,都好take time又多野攪!我仲要用lunch time 時間買整畀bb嘅食物 (因為放工要仆返屋企)!當然仲有上網search info 嘅時間。。。

而且呢個曳豬包,依家唔肯畀papa餵奶,papa餵一啖都唔飲,要我同姐姐餵!所以夜晚last一餐要我餵。久而久之,我都係夜訓。一日24小時都唔夠用,個人好攰。

可能因為咁,個人變得忟同緊張。

包爹話我,你唔好咁緊張啦?!(個語氣係好唔耐煩咁講)

呢句看似關心嘅說話我聽完就爆啦,係因為佢覺得我做得太多,簡單啲講佢覺得我做嘅野好多都係無謂!

我好唔開心呀,原來我做咁多野佢一啲都唔appreciate ,仲嚴我緊張得濟,攪太多野!佢只係見到我買好多野返黎,然後呢埋廚房攪一大輪,
完全唔明我點解咁做同做緊咩野!

我都想唔整咁多野,第一,包包如果咩都食我就唔使煩啦!第二,啲野我唔做邊個做呢?

當然,女人嘅眼淚永遠係勝利嘅。。。
我會檢討下自己嘅態度,但都希望你地啲男人好好欣賞我地為bb所付出嘅努力!

包包,你乖啲啦,你乖啲食多啲papa mama就唔會嘈交啦!


上星期去左alvin yau 度影相,等我有時候upload 相再分享 (>_<)

23 comments:

  1. 我覺得你老公係關心你, 唔想你咁緊張呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一半一半,佢一方面想我放鬆啲,一方面唔想我攪咁多野。

      Delete
    2. 可能我都有啲神經質,但好多時唔係話放鬆就放鬆,另一半嘅支持係好緊要。

      Delete
  2. 我同你一樣 有anki 之後都好忟架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能都係缺乏休息吧!我都係呻下,anki媽一齊加油!

      Delete
  3. 我都好明白媽媽會好緊張BB,大家都放鬆啲啦。見到包包咁可愛,就開心返啦

    ReplyDelete
  4. 完全明白, 完全經歷過
    蛇仔爸同包爸一模一樣, 覺得我過份緊張, 做多餘嘢, 好似完全唔體會個老婆苦心, 唔體會在職媽媽嘅辛酸, 你仲要有姐姐, 我仲要一手包辦家頭細務, 仲要餵人奶~所以你可以想像, 我同蛇仔爸嘈交嘅frequency 一定仲多好多
    但隨住蛇仔明越嚟越大個, 輕鬆咗, 亦慢慢建立出一套模式, 大家關係就會冇咁tense, 回頭再唸一唸, 其實當初嘈嘅都係好瑣碎嘅事
    同埋我覺得男人其實都可能唔識表達, 但內心係感激嘅, 咁尤其是包爸係圍村人, 可能都會大男人啲
    冇事冇事, 講到尾佢呷個仔醋啫, hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,可能係呷醋!最怕個仔遺傳呢啲大男人性格!

      Delete
  5. 我都經歷過,個排亞女又係唔食野我又要諗煮咩比佢食而老公又話我多鬼餘等等,真係激到爆燈呀,不過你老公都可能真係想你輕鬆d, 唔係想激你既, 開心d 啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想放鬆啲,不過講易做就難,另一半嘅支持好緊要!

      Delete
  6. 新手媽媽會比較緊張~~ 放鬆d 啦! 老公同bb 都一樣咁重要架嘛^^

    ReplyDelete
  7. 小朋友扭計唔合作時,媽媽一定最忟最燥,爸爸又通常呢D位都唔識do,結果就火星撞地球,呻吓下咗道氣就無事㗎啦,不過適當時都真係要放鬆D,太緊張對你同包包都唔好㗎﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想放鬆啲,但講就容易做就難,包包呢兩日又飲好少奶啦

      Delete
  8. 有時忟忟地真係唔覺意語氣重左,不過大家都係緊張包包,當然包爸都係緊張你啦。
    不如搵個機會,半日都好,兩公婆去拍下拖relax下 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知點解我覺得懶低包包自己去玩好似好衰,包包已經成日對住姐姐,放假我覺得要彌補返陪多啲佢呀

      Delete
  9. 做媽媽的係好特別緊張囝囡的一切~ 你會唔會教工人整BABY FOOD比包包食? 咁你可以多D自己時間, 無咁大壓力啊~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為才剛開始食solid,包包依家又食得唔多,所以會遲少少先教姐姐。唉,包豬如果食好訓好我就無咁辛苦!

      Delete
  10. 原來大家都一樣...男人成日都覺得湊BB好易, 老婆咩都會攪得掂...生咗B後都唔知嘈過幾多鑊了, 唉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪係,咩都係老婆攪掂,但又埋怨個老婆唔理自己,一日24小時真係唔夠用!不過我老公都ok嘅,只係呢一次忍唔住呻下

      Delete
  11. 男人同女人真係有D唔同既, 我都係緊張型, 成日担心囝囝讀咩學校, 反而老公又唔担心
    攪到我好似怪獸家長.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. me too,做咁多野仲要畀人話先慘!

      Delete