Monday 31 March 2014

媽媽會半歲party

上星期我第一次出席媽媽會活動,9月bb半歲party 。其實湊住個仔好忙,無點影相。

去到覺得好多人呀,有22圍呢!

同banner影張相先!



三個鐘嘅時間裡面,要食野,換片,餵奶,包包nap,抽獎,交收團購物品,影相,玩遊戲,真係cher一聲就夠鐘!

義工媽媽好犀利,搵到好多贊助,連cupcake都有!





題外話:怕熱嘅包包去到會場要除外套除襪除鞋!mama幫你扮到幾型仔都無用啦!

一向我都認為包包係中碼b,唔算大隻,但去到見到好多bb比我想像中細粒,包包喺厭奶嘅情況下都算唔錯大隻啦!

我都好開心join左呢個媽媽會,可以知道自己個仔嘅發現同行為係咪都同大家嘅bb差不多,又有好多有經驗媽媽解答我地呢啲新手媽媽嘅問題!fb真係好犀利!

最開心係識到幾個bb同包包同一日出世嘅媽媽呢!呢日只有我地三個可以出席:




包包已經識拖女仔手手啦,哈哈!

唔知係咪男仔重啲,包包真係重手好多呀!

返到屋企我隻手攰到酸痛呀!

期待我地下一次只係907嘅gathering !

20 comments:

  1. 咁快識拖女仔手...叻仔!!

    ReplyDelete
  2. 咁快就一拖二,第時肯定令D女仔神魂癲倒

    ReplyDelete
  3. 包包好叻咁快就識女仔,仲要打孖上,哈哈

    ReplyDelete
  4. happy 6th month 包包
    江湖從此多事喇, 多咗包包呢個情場鬼見愁*^O^*

    ReplyDelete
  5. 咁細個識拖手仔. 叻仔!!

    ReplyDelete
  6. 一拖就拖哂2 個女仔, 真係叻仔!^^

    ReplyDelete
  7. 我當時都有JOIN 一歲生日會, 以為佢地年年都會攪, 點知一之後個個媽媽忙於幫囝囝囡囡攪幼稚園, 無左攪LU

    ReplyDelete
  8. 係呀~出席呢D活動都好~我Anki唔算最肥又唔算最瘦~不過做呀媽最開心佢日日清哂我比佢食嘅野~XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉我包包雖然唔算瘦,但佢成日食好少野

      Delete
  9. 你好呀,你地生日會cupcake係邊搵贊助嫁?

    ReplyDelete