Wednesday 26 March 2014

反身啦!

反到啦反到啦!

懶包終於喺6m15d 反到身啦!

呢日我如常同包包喺playmat 玩,我通常會幫一幫佢反,心情大好嘅包包突然自己反,我好surprise ,又好開心,好開心可以見證到呢個moment ! 仲立即叫姐姐黎睇,後來先醒起要拍低佢!

已經反左幾次嘅包包已經有啲唔耐煩,哈哈


包包已經六個半月大(well...mama仲未寫六個月成長紀錄),真係大得好快,mama會一直喺你身邊,陪伴你,守護你,愛著你,給你一個快樂童年!

11 comments:

  1. 原來包包都吾係大我個女好多,轉到身好叻呀!!!我個女而家4個月多D,未識轉身....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,大兩個月only,好快識架啦!

      Delete
  2. 掌聲鼓勵~~~~~~
    包包大個仔咗好多, 仲多咗好多頭髮呀, 但都仲好cute

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺佢近來個樣大個左呢!不過都曳左呀!

      Delete
  3. 包包叻叻呀﹗又踏入新階段﹗好快就可以隨心所慾咁四圍怕啦﹗

    ReplyDelete
  4. 包包好叻呀!!!!媽媽見證佢每個小進步都會好開心~~
    黎緊好快識爬,你要看牛仔了..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係真的,突然覺得佢大個左好多咁!

      Delete
  5. 包包叻叻!!
    媽媽見到真係會好開心架,呢啲開心事會愈來愈多架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, 懶包唔知幾時先識爬呢?

      Delete
  6. 包包好叻呀!
    睇 video 覺得包包大咗好多!

    ReplyDelete