Tuesday 18 March 2014

手腳模@2 months

呢篇blog遲左兩個月先寫,因為啲相喺細機,依家先有時間upload :-P

包包喺兩個月大時,我找人上門造手腳模。

時光倒流到2013年11月頭 (時間飛逝呀,包包嗰時真係好bb呀!)

兩個月嘅包包仍然係食完就訓,整模嘅時候全程訓著,所以整得好順利!




整完都未醒,哈哈!


細細雙,真係好得意!


兩個月後先收到完成品,好滿意!


我呢個係my hema baby, bb兩個月大$688, bb愈大愈貴,但相比網上出名啲嘅甘生平。唔好嘅係兩個月後先收到,我諗佢應該幾好生意。

也有媽媽報料話呢set架餐淘寶只賣幾十蚊,有興趣嘅可以自己買黎玩下!

8 comments:

  1. 好方便呢 ~ 上門造手腳模!包包細細個到依家都一樣好bb,好可愛!^^

    ReplyDelete
  2. 做手腳模可以記低小朋友細個嘅一刻,我宜家有時都會拎隻水晶腳出來同燒腩仔隻腳做對比睇吓大咗幾多㗎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀好懷念佢食飽就訓嘅時候呀!

      Delete
  3. 嘩,第一次見到製作過程,個模唔係硬嘅咩,咁點拎番隻手出黎架?
    包包太歎啦,全程瞓覺 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢又唔係硬到石頭嗰隻,好似泥膠咁可以慢慢拎返手腳出來

      Delete
  4. 我都有整呀, 由 1個月整到 1 歲, 所以仲未完成!
    包包好好瞓喎, 細細的手腳真係好得意!

    ReplyDelete
  5. 我試過自己買黎整, 好難攪架

    ReplyDelete