Thursday 13 March 2014

結婚三週年(下)

艾利絲成日覺得celebration要有蛋糕!所以呢日當然有蛋糕啦!

帝苑fine food mango cheese cake
但我唔開心啲字寫得好醜呀,我自己寫都靚過佢!
芝士味道唔重,我唔好甜,所以覺得too sweet,有點失望呢!


"mama又係蛋糕嘅。。。。。。"


最近真係食左好多蛋糕。。。。

到晚上我地就二人世界一下

Savour Cafe (元朗)
地址 :元朗達輝徑3號華健大廈地下3-4號店舖
電話 :2442 2111
網址 :http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=8683


餐廳佈置好靚,雖然唔大一啲都唔迫又唔嘈!


面包係暖,仲有幾款,有牛油有醋serve,好味!


starter 有幾款揀,呢個mushrooms on mashed potatoes 唔只賣相靚仲好好味!


另一個caesar salad, 新鮮!

  雜菜湯好濃味,好少雜菜湯係咁濃呢,好多料!


 main course 大蝦墨魚面,呢個就小小失手,無墨魚味之餘有點咸同乾身!但啲大蝦好大隻同彈牙。


老公main course 要steak, 相比上一次lam tai grill 好食多了!


最後coffee and tea, 好滿足!
waiter 好有禮貌,仲問我地覺得食物點樣,我地都有comment,我相信我地會再黎食!


老公,我知包包出生後我真的冷落左你,最近包包厭奶訓得唔好都令我好攰好攰。。。成個人都只係諗住個仔,完全無理過自己老公!呢日本來係book左老公最愛嘅鐵板燒,但你怕我咳咳而轉食西餐!更估唔到你還買了禮物畀我,而我就咩都無做,我呢個老婆真係慚愧!我希望包包快啲back to normal ,咁我地就有好日子過!雖然包包係第一位,但我應承你盡量唔咁偏心啦!(≧3≦)

呢三年來多謝你的愛護!照顧方面應該我照顧你多點,哈哈!有一天我問你如果無左我會點?你好大反應咁話,下,我唔會畀呢樣野發生架!

希望係真的,希望到包包大個成婚,我倆都依然在一起!!

(三年前)


19 comments:

  1. SWEETSWEET....我覺得艾利絲無變過..一樣咁靚~
    不過我覺得做左媽媽後艾利絲個樣柔和左呀.....^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,即係以前個樣惡呀?其實好多人話我唔笑個樣好惡呢!
      分別應該係三年前瘦好多,haha

      Delete
  2. Happy Anniversary ar Bao mama
    包包真係好包死可愛, 想啜啖佢~
    包爸爸婚後好似肥咗喎, 你照顧得佢好好喎, hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,包爸真係肥左,陪包媽一齊肥,哈哈

      Delete
  3. 包包越大越可愛!
    祝你地一家日日都咁sweet!

    ReplyDelete
  4. 三週年快樂,其實我都係好冷落老公=.=
    唔知點解好自然重心去左小朋友度…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 始終bb係需要我多啲嘛,而且bb係工人湊,所以一返到屋企就想痴住佢等佢痴多啲我!

      Delete
  5. 好浪漫好有情調呀,祝三週年快樂,你們相愛一生!
    包包能在這個充滿愛的環境下成長,真是莫大的福氣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你!我相信好多媽媽都好似我咁愛自己仔女呢!c琪都係個好媽媽!

      Delete
  6. 三周年快樂, 包包圓古look好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!真係超級可愛~
    包包結婚你地一定一齊飲新抱茶, 一齊為個新抱帶上金器架!
    話唔定, 你地一定飛到外地參加包包個婚禮!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好驚佢娶個我唔鍾意嘅女仔呀,係咪諗得太遠?哈哈!

      Delete
  7. 三周年快樂﹗你老公好sweet呀﹗

    ReplyDelete
  8. Wow sooooooo sweet , baby u know, mine doesn't have any any any romantic sense, poor Vivi here T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我老公都麻麻地,通常送首飾,不過好過無啦

      Delete
  9. 你真係生完都咁fit既.....羨慕屎我!!
    三週年大快樂喇!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,距離未生前仲有3 kg呀!!

      Delete
  10. 你都一樣咁 FIT, 3KG 濕濕碎啦

    ReplyDelete